[Info] Upgrade firmware Amulet 515 en Kamai 510

  • 22 November 2019
  • 307 reacties
  • 14428 Bekeken
[Info] Upgrade firmware Amulet 515 en Kamai 510

Toon eerste reactie

307 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@jk90 ,

Fijn dat het nu opgelost is. Veel kijk en luister plezier. 😉

@soepkip67, Nou vanavond weer mijn eerste blokjes in beeld en haperingen. Helaas dus niet opgelost bij mij met de nieuwe box. Toch gek, want de eerste dagen leek het er wel op. Bij jou nog steeds perfect beeld?

 

@Brian, Wat kan er nog gedaan worden op dit moment? Ik twijfel namelijk over te stappen naar een andere aanbieder, omdat er gewoon geen oplossing lijkt te werken. Zie jij iets in mijn verbindingen? 

Reputatie 6
Badge +2

@jk90 ,

Heb nog 1 keer blokjes gehad,daarna alleen maar goed beeld.

Reputatie 1

Het is al weer wat dagen stil qua meldingen en denk dan dat het bij veel mensen verholpen is. Dat zou goed nieuws zijn. In Alkmaar is het op veel kanalen nog steeds zoals op de afbeelding te zien is. Is T-mobile nog bezig met een vervolg update of blijft het bij de laatste?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @BjOrK1972, goed dat je het aangeeft en super dat je er gelijk een foto bij plaatst! Het zou, op een individueel geval na, volledig opgelost moeten zijn. Wat ik wil doen is een aantal zaken uitsluiten zodat we de juiste oplossing vinden samen. Het valt me op dat je een Ubiquiti tussen modem en apparatuur hebt aangesloten in poort 1, klopt dat? Wat heb je verder nog meer aangesloten, naast de TV Box? Zou je alles willen ontkoppelen en kijken of het blokkerige beeld dan hersteld is? We komen er uit samen, dat weet ik zeker. Je TV Box is ook al een keer vervangen, maar dit heeft dus geen vruchten afgeworpen jammer genoeg. 

Reputatie 1

Hoi @Jason, bedankt voor de snelle reactie. Wat jij aangeeft qua aansluitingen klopt niet helemaal en daarom hieronder het netwerk zoals het in ons huis aanwezig is. Hopelijk kom je hier verder mee. Vreemd aan het verhaal is dat de problemen zijn ontstaan na een eerder update van de Amulet tv-box. Wij zijn van Ziggo overgestapt naar T-Mobile en in het begin was er niets aan de hand. Het netwerk is nagenoeg hetzelfde gebleven op twee aansluitingen op de Netgear switch in de meterkast na. Het lijkt mij sterk dat dit invloed heeft op de Amulet TV-box. Signaalsterkte is eerder gecontroleerd en dat bleek ruim voldoende.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @BjOrK1972, bedankt voor de toelichting! Zo kunnen we tot de juiste oplossing komen. Ik ga je een PM sturen met wat vragen die de technische dienst nodig heeft om het op te lossen. Geen zorgen, we komen er samen uit! :smile:

Reageer