[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

  • 19 April 2021
  • 53 reacties
  • 2073 Bekeken
[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

Toon eerste reactie

53 reacties

Heb verschillende keer geprobeerd maar nog niet de nieuwe software erop versie 7356 heb nog 7255v.

Reputatie 6
Badge +2

Zou het kunnen dat de update gefaseerd wordt uitgerold? Voor zover ik kan zien is ‘ie voor de Aria 7x al wel beschikbaar, maar voor de 610x nog niet.

Ik heb een Aria 610x. Deze ook al meerdere malen een factory reset gegeven.
Echter update hij hem tot firmware 14.8.69_build-etv-vas-glop-as3. Wat betekent dat ik ook nog steeds niet op het nieuwe systeem zit?!

@niborbroekhuis Wat voor aansluiting heb je? ODF, WBA-DSL of WBA-fiber?

@Gert-Jan TM Ik zit in Deventer. Volgens mij is dat WBA-fiber wat oorsprinkelijk door KPN wordt gefaciliteerd. Maar ik durf het niet zeker te zeggen.

 

Wil je nog eens proberen je box opnieuw te starten? Als het goed is krijg je nu wel de update. Factory reset is niet nodig, alleen even de stekker eruit en weer terug moet genoeg zijn.

@Gert-Jan TM Helaas geen succes tot op heden.

@niborbroekhuis Wil je mij het serienummer van je box in een PB sturen? Ga ik even kijken of ik wat kan vinden

@Gert-Jan TM Helaas heb ik niet de mogelijkheid om je een PB te sturen via je profiel?!

Reputatie 6
Badge +2

Hi @niborbroekhuis, super om te zien hoe @Gert-Jan TM jou bijspringt! Klopt het dat jij onderhand wel gebruik kunt maken van de nieuwe versie? Zo niet, dan zet ik ook jouw gegevens door zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgepakt! Laat jij dit aan mij weten? 💪

Reputatie 6
Badge +2

Hi @ArjenW, super leuk om te horen dat jij net zo enthousiast bent over het nieuwe TV platform als ik! Ik ben gelijk begonnen om dit voor jou in werking te zetten. Graag wil ik nog één ding bij jou checken, aangezien ik jouw TV Box niet terugzie in de verbinding. Staat jouw TV Box aan en is hij aangesloten? Wellicht heb jij de TV Box niet rechtstreeks aangesloten op het modem waardoor ik hem niet terug kan zien in de verbinding. Het is in ieder geval van belang dat de TV Box aangesloten is en aan staat tijdens de migratie. Kan jij dit aan mij laten weten? Dan fix ik het meteen voor jou! 💪

Hoi @Lisa. De tv ontvanger staat samen met alle audio video apparatuur standaard uit met een stekkerdoos om standby verbruik van de verschillende apparaten te verminderen. 

Ik heb de box nu standby gezet. Is dat voldoende?

Reputatie 6
Badge +2

Hi @ArjenW, dankjewel voor de update! Het is helemaal perfect als de TV Box op standby staat. Ik heb net dan ook gelijk de migratie voor jou in orde gemaakt, yay. Zoals ik eerder al aangaf, zal het zo’n twee weken duren voordat jij compleet bent overgezet. Ik houd hem zelf ook op de agenda om dit voor jou in de gaten te houden. Als jij nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik hoop dat jij binnenkort heel erg van T-Mobile TV kan genieten! ✨

Super @Lisa. Moet de tv box aan blijven staan de komende 2 weken totdat de migratie klaar is? Of kan ik de box nu al weer helemaal uitzetten en stroomloos maken met de stekkerdoos? 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @ArjenW, goede vraag! Als jij de TV Box de komende twee weken op standby kan laten staan, dan zou dat top zijn. Zodra alles is overgezet dan krijg jij uiteraard een seintje, zodat jij de TV Box weer helemaal uit kan zetten. Weet jij zo voldoende? 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Gert-Jan TM, dankjewel voor jouw hulp! Ik heb @niborbroekhuis zojuist in een PB voorzien van een reactie, maar geef ook hier graag duidelijkheid zodat iedereen mee kan lezen. Ik heb het mysterie ontrafeld! De update geldt echt voor klanten met T-Mobile TV en @niborbroekhuis zit zelf op het oude TV platform (Interactieve TV). Vandaar dat deze update hier niet binnen is gekomen. Als hier nog vragen over zijn, stel ze dan vooral! 😊

 

 

Reputatie 1

Goedemiddag. Wij zitten nog op het oude platform. Kunnen wij worden gemigreerd ?

@Demi / @Lisa Graag zouden we ook de overstap maken naar nieuwe omgeving. Wat te doen?

Reputatie 6
Badge +2

Hi @peterdevos01 en @RandyEichhorn, tof dat het nieuwe platform jullie ook aanspreekt! Ik heb gelijk jullie profielen gecheckt om te zien of jullie aan de voorwaarden voldoen. Voor jou @RandyEichhorn kan ik de aanvraag direct in orde maken als jij akkoord geeft op de onderstaande punten:

  • Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen.
  • In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden.
  • Binnen twee weken kan jij worden overgezet naar het nieuwe TV platform.
  • Jij zult zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Een week voordat jij wordt overgezet ontvang jij een e-mail van ons en de dag voordat jij wordt overgezet ontvang jij van ons een SMS. 

Bij een volmondig akkoord, maak ik de aanvraag voor jou in orde! 💪

Ook voor jou zet ik dit proces heel graag in werking @peterdevos01. Ik zie alleen dat één van jouw TV Boxen (de Entone Amulet) eerst nog moet worden omgewisseld voor een Aria 610. Als jij ook akkoord gaat met de bovenstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten.

Ik hoor het heel graag van jullie, zodat ik dit kan regelen! 🎉

Helemaal super @ArjenW, dankjewel! Jij ontvangt binnenkort een e-mail hierover in jouw mailbox. Ik hoop dat jij veel plezier gaat beleven van het nieuwe platform.

Reputatie 3

Goeiedag,

Ik heb geen idee welke versie ik heb. Kan de aangeven zaken niet vinden. Kan iemand mij informeren?

 

@Lisa 

  • Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen.
  • In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden.
  • Binnen twee weken kan jij worden overgezet naar het nieuwe TV platform.
  • Jij zult zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Prima! Ik ga er wel vanuit dat het toevoegen van Cloud Opnemen niet verplicht is. Functie gebruiken we namelijk toch niet.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @paulklaverstijn, ik help jou hier graag bij! Ik heb jouw profiel gecheckt en ik zie dat jij nog op het oude TV platform zit. De genoemde update is alleen van toepassing op het nieuwe platform. Ik hoop dat ik zo jouw mysterie heb ontrafeld. Als jij hier nog vragen over hebt, laat het mij dan vooral weten! 😊

Hi @RandyEichhorn, top dat jij jouw akkoord hebt gegeven! Dat klopt als een bus, jij bent er helemaal vrij in of jij van deze functie gebruik wilt maken of niet. Ik heb zojuist de migratie voor jou in orde gemaakt. Het zal dus zo’n twee weken duren voordat jij compleet bent overgezet. Ik houd het zelf ook op de agenda om hier een oogje in het zeil voor te houden. Jij zal over een week de eerste e-mail hierover ontvangen. Laat het vooral weten als jij nog vragen hebt! 😁

Reputatie 3

Hallo @Lisa 

Dank voor de info. Ik kreeg ieta eerder een tweetal mails dat ik zal worden overgezet naar het nieuwe T-Mobile TV. Zit hier een verband in? Is dit de update?

Groet,

Paul

Bij mij vindt de update ook niet plaats na herstart en fabrieksrest van de tv ontvanger. Ik heb net als niborbroekhuis ook firmware 14.8.69_build-etv-vas-glop-as3 op een Aria 610 staan. 

Klopt het dat deze ontvanger dan ook nog op het oude tv platform zit?

Als dat zo is, wanneer vindt de overstap naar het nieuwe platform plaats? Ik zou graag de de mogelijkheid van de nieuwe functies hebben.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @ArjenW, tof dat jij aangeeft dat jij graag over wilt naar het nieuwe platform! Ik heb gelijk jouw profiel erbij gepakt en ik zie dat jij momenteel inderdaad nog op het oude platform zit. Jij bent bij mij helemaal aan het goede adres en ik wil dit dan ook graag voor jou in orde maken. Voordat ik dat doe, wil ik graag het volgende aan jou meegeven ter akkoord. 

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Aangezien jij al bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd, yay. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platoform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'hell yes, dit wil ik’, dan ga ik voor jou aan de slag! 🎉

Reageer