[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

  • 19 April 2021
  • 53 reacties
  • 2075 Bekeken
[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april
Reputatie 5
Badge +3
  • T-Mobile Moderator
  • 328 reacties

Hi all, vanaf vandaag (20-04-2021) staan er weer wat verbeteringen én een nieuwe functie online voor T-Mobile TV. Wil jij weten of jij de nieuwste software update al binnen hebt? Check dan gelijk in de instellingen op de TV Box of de TV-menu versie eindigt op: 7376! 

 

Verbeteringen TV-menu

  • Cloud Opnemen: je kunt nu ‘lege’ serie opnames verwijderen bij geplande opnames. Deze waren eerder niet zichtbaar in het TV-menu. Daarnaast is het maximum aantal serie opnames dat ingepland kan worden, verhoogd naar 100 (was 50).
  • Radio: Tijdens het luisteren naar de radio, zal voortaan een ‘screensaver’  getoond worden. Dit voorkomt het eventueel inbranden van logo’s bij oudere TV-schermen.
  • Resolutie: Het aanpassen van de resolutie van de TV Box is nu overzichtelijker geworden door nu eerst een lijst te tonen met beschikbare resoluties.

 

 

Nieuw: Dagpassen in À la Carte aanbod

Wil jij ook graag premium content bekijken, maar wil je er niet voor langere tijd aan vast zitten? Goed nieuws, vanaf nu is het mogelijk om een dagpas te bestellen via de TV Box. Met een dagpas heb jij de premium content voor 24 uur ter beschikking én dat voor maar € 6,00!

 

Een dagpas bestellen is mogelijk voor: 

  • ESPN Compleet (ESPN 2t/m 6)
  • Meiden van Holland Hard
  • Penthouse Gold

*Aanbod wordt mogelijk binnenkort verder uitgebreid!

 

Op de TV Box zullen dagpassen te herkennen zijn aan dit speciale icoon en de toevoeging van het woord ‘Dagpas’ aan de zendernaam in het À la Carte overzicht

 

 

 

Hoe werkt het:

  1. Een dagpas is eenvoudig te bestellen via het menu op de TV Box
  2. Het bestellen van de dagpas wordt pas bevestigd na het invoeren van de TV-pincode
  3. Premium content is direct beschikbaar voor 24 uur lang 
  4. Facturatie van de dagpas komt achteraf op de maandelijkse factuur

Met de dagpas van ESPN Compleet kan je dit ook bekijken op TV Anywhere, dit geldt niet voor de Adult content door de rechten die hierop zitten.

 

FAQ Dagpassen

Hoe kan ik een dagpas bestellen?

Ga in het TV-menu naar ‘Account’ > ‘A la Carte’. Je kunt hier kiezen tussen de maandelijkse abonnementen en dagpassen. Selecteer de dagpas naar keuze en bevestig de aankoop met je TV-pincode. De zender zal per direct beschikbaar zijn en zal precies 24 uur te bekijken zijn.

 

Kan ik een dagpas annuleren?

Nee. Een dagpas wordt direct geleverd en kan niet geannuleerd worden.

 

Hoe betaal ik voor een dagpas?

Wanneer je een dagpas hebt aangeschaft, zal deze automatisch verrekend worden op de volgende maandelijkse factuur.

 

De zender in niet direct zichtbaar. Wat kan ik doen?

Het kan een paar minuten duren voordat de dagpas zichtbaar wordt in de TV-gids. Je kunt eventueel de TV Box of app opnieuw starten. Als de zender dan nog niet zichtbaar is, kan het zijn dat je de zender nog moet toevoegen aan je Favorieten-lijst.

 

Waarom kan ik een Adult zender niet bekijken via TV Anywhere of Apple TV?

Dit heeft met contentrechten te maken. Momenteel hebben we geen rechten om Adult zenders aan te bieden via TV Anywhere. Daarnaast staat Apple géén Adult content toe via de Apple Appstore en kunnen wij deze zenders niet aanbieden via Apple TV.

 

Waarom is een Adult zender altijd vergrendeld met het kinderslot?

Het TV-platform is zodanig ingericht dat alle Adult/Erotiek content altijd afgeschermd is via het kinderslot. Het is daarom niet mogelijk om het kinderslot permanent op te heffen. Wel kan je de tijd dat het kinderslot ontgrendeld is, verlengen. Ga hiervoor in het TV-menu naar ACCOUNT > Instellingen > TV Box.

 

Ik zie nog geen Dagpassen in het À la Carte menu?

Dit kan twee oorzaken hebben:

  • De TV Box is nog niet bijgewerkt met de laatste software. Tip: herstart de TV Box.
  • Je hebt nog geen T-Mobile TV. Op Interactieve TV is het niet mogelijk om een dagpas te bestellen.

 

 

Firmware versies na update

TV-menu versie: eindigt op 7376

Firmware versie Aria 610:     14.8.86.0.4_build2-etv-vas--tvxagv

Firmware versie Aria 7x:       20.2.86.0.4_build2-etv-vas—tvxagv

 


53 reacties

Reputatie 2

Hi all, vanaf vandaag (20-04-2021) staan er weer wat verbeteringen én een nieuwe functie online voor T-Mobile TV. Wil jij weten of jij de nieuwste software update al binnen hebt? Check dan gelijk in de instellingen op de TV Box of de TV-menu versie eindigt op: 7376! 

 

Het is weer gelukt. een update die weer meer verslechterd dan verbeterd
ik had een paar programmas opgenomen tv kastje met hd  en ja hoor update niet meer bij de opnames kunnen komen.. nog steeds niets geleerd van de vorige update? ik kan nog steeds niet via chrome tv anyware kijken dat is nu al +8 maanden. en nu dit weer
Ga toch eens testen!!
2 de interfase is Aleen

maar trager geworden

 

Reputatie 6
Badge +2

Naar mijn bescheiden mening speelt er in de kwestie van de vele problemen welke T-Mobile heeft met het tv platform ook andere zaken een rol, toen T-Mobile enkele jaren geleden Vodafone thuis overnam had T-M totaal geen enkele ervaring met tv en vast internet.

In de eerste fase bleef alles zoals het was alleen gaf het kastje het T-M logo aan, dat was het feitelijk was het simpelweg het meest primaire vorm van tv kijken, een tuner om zenders te wisselen of opnemen op een harde schijf dat was het, maar werkte perfect en ook heel belangrijk perfecte streams.

Later kwamen er op het bestaande platform enkele uitbreidingen welke in een later stadium gevolgd zijn door het nieuwe platform, en juist daar heeft T-Mobile zich er op verkeken dat er heel veel bij komt kijken om zoiets uit te rollen, elke minimale bug in de software heeft weer gevolgen en zo volgt zich dat op.

Zelfs de grote partijen als KPN en Ziggo hebben de grootste moeite om hun tv platform goed in de lucht te houden

Reputatie 6
Badge +2

Hey @paulklaverstijn,

Wat leuk om te horen dat ons nieuwe platform zo goed bevalt! De beste resolutie is redelijk afhankelijk van het type beeldscherm wat je hebt. Op glasvezel zenden wij veel uit in 1080p. Vanwege de beperktere bandbreedte zenden wij op de oude telefoonkabel meer uit in 1080i.

Als je de resolutie vervolgens alsnog op 'p' zet, zorgt dit er eigenlijk voor dat het beeldscherm onze uitzendingen om moet zetten. Het ene beeldscherm gaat dit wat makkelijker af dan het andere beeldscherm, en daarom kan ik je vooral adviseren om zowel interlaced als  progressive goed uit te testen. Veel kijkplezier nog gewenst. 😁

Hi @escho,

Sorry voor de aanhoudende problemen die je ervaart! Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd om te streamen via de Chromecast? Weet je toevallig of je dit probleem ook met andere Chromecasts en mobieltjes ervaart?

Reageer