Sticky

[Info] Zender van de Maand

  • 26 April 2019
  • 51 reacties
  • 11810 Bekeken
[Info] Zender van de Maand
Reputatie 7
Badge +16

Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! Odido introduceert Zender van de maand.


De Zender van de maand verschijnt op de eerste dag van de maand automatisch op kanaal 18. Deze is dan gratis te zien tot het einde van die maand. Wil je de zender langer kijken? Bekijk dan onze thema- en premiumpakketten en bestel jouw nieuwe favoriete zender via Mijn Odido! Deze pakketten kun je ook gemakkelijk maandelijks aanpassen.
 

Maart: Crime+Investigation

Crime+Investigation is in maart de zender van de maand. Deze zender heeft een enorme selectie aan misdaadprogramma’s met onder andere de echte verhalen achter ’s werelds meest beruchte criminelen en een exclusieve blik achter de schermen in de forensische laboratoria en rechtszalen. Maak kennis – als je durft – met deze spannende programma’s op kanaal 18.

 

 Deze Zenders van de maand kon je eerder bekijken in 2024:

Februari 2024 - National Geographic Wild (vanaf 1 maart 2024 te zien op kanaal 77 in het Infotainment plus pakket)

Januari 2024 - OUT TV (vanaf 1 februari 2024 te zien op kanaal 297 in het Entertainment plus pakket)

 

 

Welke zender wil jij graag zien als Zender van de maand? Laat mij jouw suggestie weten in dit topic! Vragen over deze actie zijn natuurlijk ook meer dan welkom, ik hoor ze graag. :)


51 reacties

Toen ik het abonnement voor T-mobile thuis afsloot in de winkel, vertelde de verkoper mij dat ik maandelijks een activatiecode zou krijgen om een zender naar keuze in te stellen. Dit heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik heb nu het idee dat hij De zender van de maand bedoelde maar zo heeft hij het niet verteld. Ik heb dus geen keus in welke zender ik extra kies, als ik het goed begrijp.
en hoeveel geheugen zit er op de opnamebox? Ik krijg nl vrij snel de melding dat ie vol is.
Reputatie 7
Hi @Esther030, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik geef je graag meer informatie over het zenderpakket. Wanneer je meerdere T-Mobile abonnementen op jouw adres afneemt dan kan je gebruik maken van Klantvoordeel. Met Klantvoordeel ontvang je elke maand € 7,50 die je in kan zetten voor welk zenderpakket je wil! Zodra je dit geactiveerd hebt blijft het automatisch elke maand doorlopen en je kan het maandelijks wijzigen.

Ik heb het meteen voor je nagekeken maar ik zie op dit moment geen actief mobiel abonnement op jouw adres. Je kan het adres van je mobiele abonnement gemakkelijk zelf aanpassen via My T-Mobile. Hier kan je ook het Klantvoordeel activeren en je Thuis abonnement uitnodigen. Daarna kan je inloggen op My T-Mobile Thuis (andere log-in) om je Meer Snelheid en TV Voucher te activeren. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Kunnen klanten met het basisabonnement tijdens Serious Request en/of de Top 2000 ook kijken naar NPO 1 Extra waar dit wordt uitgezonden? 

Reputatie 7
Badge +1

Dat is op nr 273 deze zender kan ook via tv ala cart worden ingesteld

Reputatie 7
Badge +1

Zender van de maand betekent dat deze zender in een bepaalde maand in de “etalage” staat, nu was Nat Geo Wild zender van de maand voor februari, deze maand is reeds 4 dagen afgelopen maar nog geen nieuwe zender van de maand.

 

Tip:  ik hoor vaak dat Love nature ook een leuke zender moet zijn, weet het zelf niet hen het van horen zeggen.

Reputatie 7
Badge +16

Goed dat je het aankaart @BeMu, scherp van je! Onze technische toppers zijn ermee bezig. Het is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en die heeft het momenteel in behandeling! :smile:

@BeMu , Love Nature is idd een mooie zender als je van natuur houd, heb er bij Telfort 2 maanden van genoten.

Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33  Een vraag,  Love Nature moet ik met dat voorstellen als Nat Geo Wild en Animal Planet of meer een zender die programma's brengt zoals vaak door de EO uitgezonden, zeg maar die mooie BBC docu's?

Kruising tussen die twee met meer richting de BBC kwaliteit en beter, en ook nog eens in 4k uitgezonden.

Ik heb er redelijk veel naar gekeken veel nieuwe dingen die NGw of AP niet laten zien.

Reputatie 7
Badge +1

Misschien een idee om voor de aardigheid ook af en toe een zender die niet in het leverprogramma van T-Mobile staat als zender van de maand te leveren aan de klanten met tevens er aan gekoppeld de vraag of men deze in het basis pakket wil of eventueel thema pakket.

Ik weet dat providers tientallen misschien wel honderden zenders meer binnen krijgen dan er werkelijk worden doorgestuurd naar de klanten, ik heb jaren lang heel dichtbij een ontvang/zendstation van Ziggo in Zevenaar gewoond dat is een park met allemaal schotels ook zij zetten nog geen 5% van alle zenders op het net.

Reputatie 6

Dat is zeker een leuk idee @BeMu! Wij zijn echter gebonden aan licenties, waardoor wij alleen de zenders mogen uitzenden die wij nu uitzenden. Ik hoop dat er elke maand weer iets leuks voor je bij zit!

Reputatie 1

 

Februari: National Geographic Wild

Deze hele maand kijk je National Geographic Wild gratis op kanaal 18, speciaal voor de liefhebbers van wildlife. In februari staat de zender in het teken van Big Cat Month en geniet je van de mooiste programma's over leeuwen, tijgers, luipaarden en andere grote katten.

 

 

Hoi @Brian ,

Waarom is dit nu de zender van de maand eigenlijk?

Ik kan het mis hebben hoor, maar deze zit toch al standaard in het pakket op kanaal 83!

Of gaat deze na februari soms verdwijnen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @dhilk81, leuk dat je het vraagt! Elke maand proberen wij een compleet andere zender aan te bieden om je zo kennis te laten maken met alle mooie uithoeken van ons aanbod.

In ons zenderaanbod zit zowel National Geographic als ook National Geographic Wild. Deze zenders zijn zowaar van dezelfde uitzender, maar bevatten een vrij verschillend aanbod aan programma’s en films. In ons zenderoverzicht zie je terug dat National Geographic op kanaal 51 te vinden is in ons basispakket. Daartegen is National Geographic Wild (afgekort tot Nat Geo Wild) onderdeel van het extra TV-pakket Infotainment. Zodra je dit pakket hebt geactiveerd, kan je de zender terugvinden op kanaal 83.

Mocht je benieuwd zijn naar ons aanbod aan extra TV-pakketten, dan raad ik je graag aan om een kijk te nemen in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Interactieve TV-pakketten. Hier vind je een uitgebreide beschrijving van de verschillende TV-pakketen én heb je gelijk de mogelijkheid om ze te activeren. Vrijwel altijd is dit binnen enkele minuten gebeurd, maar dit kan tot één uur duren. Mocht je graag gelijk van een zender willen genieten, dan raad ik je graag aan om de TV Box 10 seconden van het stroom af te halen zodat deze handmatig ververst.

Alvast heel veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 1

Nou ik heb nog nooit een extra pakket geactiveerd, maar ik weet toch zeker dat ik kanaal 83 al 2 jaar heb en kan kijken. Ik wacht de volgende maand wel af wat dan de zender van de maand wordt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dhilk81, Nat Geo Wild is een zender die enkel verkrijgbaar is wanneer je Infotainmentpakket afneemt. Kan het zijn dat jij via het ‘oude’ Klantvoordeel TV vouchers ontving en deze ingezet hebt op het Infotainmentpakket wellicht? Dat zou kunnen verklaren waarom je de zender beschikbaar hebt gehad. 

Reputatie 7
Badge +1

Enige tijd geleden stond er in Totaal tv een artikel dat T-Mobile ook de zender Nashville tv in het pakket had opgenomen, echter tot op heden nog niet gezien ook niet in het themapakket.

Reputatie 6

Hoi @BeMu, het klopt dat MUZIEKKIOSK, waar Nashville TV onder valt, onlangs een persbericht heeft uitgestuurd dat Nashville TV wordt opgenomen in het muziekpakket van T-Mobile Thuis. Deze zender staat echter nog niet live. Om Harmen Boerwinkel van MUZIEKKIOSK te quoten: 

 

NashvilleTV is op dit moment nog niet live bij T-Mobile, over of en wanneer de countryzender gedistribueerd wordt is men nog in gesprek“, aldus Harmen Boerwinkel van MUZIEKKIOSK. Naast NashvilleTV maken ook Oranje TV en SchlagerTV onderdeel uit van het pakket MUZIEKKIOSK. Deze zenders zijn al wel te zien via T-Mobile Thuis. Lees het hele bericht hier.

Reputatie 7

September: Crime+Investigation

Crime+Investigation is in september de zender van de maand. Deze zender heeft een enorme selectie aan misdaadprogramma’s met onder andere de ware verhalen achter ’s werelds meest beruchte criminelen en een exclusieve blik achter de schermen in de laboratoria en archieven van de politie. Maak kennis – als je durft – met deze spannende programma’s op kanaal 18.

Reputatie 4

Ondertiteling werkt niet op deze zender.

Reputatie 7
Badge +16

@Meedenkertje26 Bedankt voor je melding, echter heeft deze internationale zender geen ondertiteling. Dat is meteen ook de reden dat je deze mist, sorry voor het ongemak!

Reputatie 1

Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! T-Mobile Thuis introduceert Zender van de maand.


De Zender van de maand verschijnt op de eerste dag van de maand automatisch op kanaal 18. Deze is dan gratis te zien tot het einde van die maand. Wil je de zender langer kijken? Bekijk dan onze thema- en premiumpakketten en bestel jouw nieuwe favoriete zender via My T-Mobile Thuis! Deze pakketten kun je ook gemakkelijk maandelijks aanpassen.
 

Maart: Crime+Investigation

Crime+Investigation is in maart de zender van de maand. Deze zender heeft een enorme selectie aan misdaadprogramma’s met onder andere de echte verhalen achter ’s werelds meest beruchte criminelen en een exclusieve blik achter de schermen in de forensische laboratoria en rechtszalen. Maak kennis – als je durft – met deze spannende programma’s op kanaal 18.

 

Deze Zenders van de maand kon je eerder bekijken in 2022:

Februari - Nat Geo Wild (vanaf 1 maart te zien op kanaal 77 in het Infotainment plus pakket)

Januari - E! Entertainment (vanaf 1 februari te zien op kanaal 275 in het Entertainment plus pakket)

 

 Deze Zenders van de maand kon je eerder bekijken in 2021:

December - Nicktoons (vanaf 1 januari te zien op kanaal 173 in het Kids & Music pakket)

November - RTL Crime (vanaf 1 december te zien op kanaal 325 in het Entertainment pakket)

Oktober - ONS (vanaf 1 november te zien op kanaal 377 in het Infotainement pakket)

September - Crime+Investigation (vanaf 1 oktober te zien op kanaal 90 in het Infotainment pakket)

Augustus - MTV 00’s (vanaf 1 september te zien op kanaal 233 in het Kids & Music pakket)

Juli - Nick Jr. (vanaf 1 augustus te zien op kanaal 172 in het Kids & Music pakket)

Juni - RTL Lounge (vanaf 1 juli te zien op kanaal 271 in het Entertainment Plus pakket)

Mei - Out TV (vanaf 1 juni te zien op kanaal 297 in het Entertainment Plus pakket)

April - TV Oranje (vanaf 1 mei te zien op kanaal 229 in het Kids & Music Plus pakket)

Maart - GINX Esports TV (vanaf 1 april te zien op kanaal 303 in het Entertainment Plus pakket)

Februari - National Geographic Wild (vanaf 1 maart te zien op kanaal 83 in het Infotainment Plus pakket)

Januari - Schlager TV (vanaf 1 februari te zien op kanaal 230 in het Kids & Music Themapakket)

 

Welke zender wil jij graag zien als Zender van de maand? Laat mij jouw suggestie weten in dit topic! Vragen over deze actie zijn natuurlijk ook meer dan welkom, ik hoor ze graag. :)

Ik ben 28-2-2022 over gestapt naar jullie maar nu heb ik bij zender van de maand geen ondertiteling. 

En dat vind ik heel erg vervelend. 

Hoe is dit op te lossen?

Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dekkerm, van harte welkom op de Community! 😄

Crime+Investigation heeft momenteel geen ondertiteling, er wordt navraag gedaan bij de contentleverancier! 

UPDATE: bericht gerectificeerd na de tv meeting! 😉👍

Reputatie 1

Waarom had ik wel crime+Investigation bij KPN met ondertiteling?

Reputatie 7

Hi @Dekkerm, ik heb goed nieuws voor je! Wij hebben dit aangekaart bij onze tv meeting en deze zender hoort inderdaad toch wel ondertiteling te hebben. Mijn collega's hebben dit zojuist dan ook doorgegeven, zodat dit zo snel mogelijk gefixt kan worden. Top dat jij dit hebt laten weten! 😁

Reputatie 1

Dank jullie wel,  dat jullie het opgepakt hebben.

Mvg martijn 

Reageer