Beantwoord

Infrarood extender voor Amino Aria 710X?

  • 14 January 2023
  • 6 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds kort heb ik tv van T-mobile. Je kunt zappen met de T-mobile afstandsbediening door deze op de tv-box te richten. De tv-box heeft aan de voorkant een raampje dat het infraroodsignaal van de afstandsbediening ontvangt. Omdat ik geen tv-meubel heb, heb ik het kastje achter de tv moeten proppen. Hierdoor staat het raampje naar boven gericht waardoor deze het signaal van de afstandsbediening vaak niet ontvangt. En het ziet er een beetje dom uit.

 

Weet iemand of je de tv-box kunt voorzien van een infrarood extender? En zo ja, wat voor aansluiting/stekker moet die hebben? De tv-box die ik heb is de Amino Aria 710X.

 

 

icon

Beste antwoord door eric 14 January 2023, 21:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

@MC13 In dit topic wordt deze extender genoemd en diegene bevestigt dat dat werkt in combinatie met de Aria 7x. Wellicht kun je nog een poging wagen en deze bestellen. Laat je even weten of deze wel werkt?

 

Het werkt! Bedankt 👍

Reputatie 1

@MC13 In dit topic wordt deze extender genoemd en diegene bevestigt dat dat werkt in combinatie met de Aria 7x. Wellicht kun je nog een poging wagen en deze bestellen. Laat je even weten of deze wel werkt?

 

Merci! Zojuist besteld, ik laat weten of hij het hier ook doet.

Reputatie 7
Badge +6

@MC13 In dit topic wordt deze extender genoemd en diegene bevestigt dat dat werkt in combinatie met de Aria 7x. Wellicht kun je nog een poging wagen en deze bestellen. Laat je even weten of deze wel werkt?

Reputatie 1

Helaas werkt deze universele infrarood extender niet op tv-box Amino Aria 710X. Je kunt er alleen het volume mee regelen, de andere knoppen op de afstandsbediening doen het allemaal niet. Andere oplossingen zijn welkom.

Reputatie 1

Ik gebruik het zelf niet maar je hebt dan een universele nodig.

Dankje! Ik ga ‘m meteen bestellen.

Reputatie 7
Badge +14

Ik gebruik het zelf niet maar je hebt dan een universele nodig.

Reageer