Ingeplande programma's verdwijnen spontaan

  • 20 March 2023
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds twee weken merk ik ineens op dat vooraf ingestelde opnames ineens verdwenen zijn en wanneer je vanuit de tv gids tijdens het programma wat niet is opgenomen vanaf het begin wil bekijken (bijvoorbeeld een NPO zender) is dit niet mogelijk aangezien die functie nergens te zien is terwijl jullie dit wel aangaven toen ik mijn abonnement startte.

Is dit een tijdelijk probleem of is dit een probleem wat lastig op te lossen valt?

 

Greetz,

Marc

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @marcvanhulst, er is op 09-02 een aanvraag gedaan om de TV Boxen te retourneren, dit is een paar dagen later op cancelled gezet en blijkt vast te lopen. Ik heb dit doorgezet naar de techneuten om de order te completen. Ik denk dat dit veroorzaakt dat een aantal functies niet beschikbaar zijn. Het systeem denkt namelijk dat je geen TV Abonnement hebt bij ons. Ik hoop dat het, na de verandering in ons systeem, opgelost is!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marcvanhulst, er is op 09-02 een aanvraag gedaan om de TV Boxen te retourneren, dit is een paar dagen later op cancelled gezet en blijkt vast te lopen. Ik heb dit doorgezet naar de techneuten om de order te completen. Ik denk dat dit veroorzaakt dat een aantal functies niet beschikbaar zijn. Het systeem denkt namelijk dat je geen TV Abonnement hebt bij ons. Ik hoop dat het, na de verandering in ons systeem, opgelost is!

Hallo @Tommie,

Dan zou dit toch al langer een probleem moeten zijn geweest lijkt mij maar dit is pas sinds twee weken nadat er een update (?) is geweest aangezien ik (ik weet niet precies wanneer) 's nachts na het bekijken van een programma ineens dat bewuste programma niet meer kon verwijderen en daarna waren alle programma's in eens verdwenen. Na ongeveer 15 minuten was alles weer normaal en was het bewuste programma eruit.

 

Greetz,

Marc

Reputatie 7
Badge +9

@marcvanhulst, dat is apart. Ik heb zojuist doorgekregen dat alles in ons systeem weer goed moet staan. Kan je alles een powerflip geven en laten weten of dit euvel nog steeds aanwezig is? Talk soon. 

Hallo @Tommie,

Gisteravond verdween er weer een programma op NPO 2 Opsporing Verzocht. Wat ik het rare vind is dat ik deze niet terug kan en mag kijken in jullie uitzending gemist......'t moet toch niet gekker gaan worden!

Ik ga mij nu echt afvragen of jullie wel alle problemen op tv gebied onder controle hebben?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @marcvanhulst, bedankt dat je dit terug kan koppelen! Weet je toevallig wat er gebeurt met je overzicht via de TV Anywhere App op mobiele apparaten? Is de opname inmiddels weer terug en van welke week is de uitzending van Opsporing Verzocht? Ervaar je dit probleem alleen op NPO2?

Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen alleen hebben wij niet voor alle programma's de licenties om deze bij Begin Gemist aan te bieden. Wij proberen onze uiterste best om ons aanbod zo groot mogelijk te maken én deze constant uit te bereiden.

Ik ben benieuwd en dit is vast en zeker helemaal voor je op te lossen!

Reputatie 7
Badge +6

@marcvanhulst Bij terugkijken via de tv-gids ben je afhankelijk van de rechten die de zender per programma heeft. In het geval van de NPO zijn bijna alle programma's terug te kijken. Uitgezonderd zijn vaak buitenlandse films en series. Opsporing Verzocht is een apart geval. Dat mag om juridische redenen niet aangeboden worden om terug te kijken. Als je het programma opneemt, kun je het wel altijd terugkijken.

@TMTV,

En daar zit nou de crux.... sommige vaste programma's neemt hij gewoon niet op zoals Opsporing Verzocht, The Connection, Radar, vorige week Kassa (werd pas in de herhaling opgenomen maar toen had ik hem al gezien via NPO Plus)

Reageer