Beantwoord

inloggen op Samsung tv app

  • 15 January 2022
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 2

Sinds vorige week hebben we onderstaande issue. Bij het aanzetten van de SAmsung Qled moet je na opstarten van de samsung tv app

Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20211029-0491  een profiel kiezen en elke keer de pincode invoeren. Is er een nieuwe versie beschikbaar gesteld door T-Mobile. Graag een oplossing voor dit gedrag van de app of graag de vorige versie weer terugzetten.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 17 January 2022, 12:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Pacmule  Welkom in de community.

Heb je meer profielen?  Ik had er twee en gelijk hetzelfde probleem.
Nu ik nog maar één profiel gebruik is het bij mij op gelost.

 Misschien heb je iets aan Dit onderwerp? 

Reputatie 2

Voor nu 1 profiel aangemaakt, waardoor het inlogprobleem is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Pacmule, ik heb dé oplossing als je alsnog meerdere profielen zou willen. Bij de INSTELLINGEN in het MENU kan je namelijk de leeftijdscategorie per profiel aanpassen. Als je de leeftijd op +18 zet, zal de app niet meer steeds om de pincode vragen! :smile:

Reputatie 2

Sinds vorige week hebben we onderstaande issue. Bij het aanzetten van de SAmsung Qled moet je na opstarten van de samsung tv app

Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20211029-0491  een profiel kiezen en elke keer de pincode invoeren. Is er een nieuwe versie beschikbaar gesteld door T-Mobile. Graag een oplossing voor dit gedrag van de app of graag de vorige versie weer terugzetten.

Hallo @Cheyenne . Zo stonden de profielen ook ingesteld. Klopt het dat er een ander app versie beschikbaar is gekomen. Het opstarten van de app met de profielen in beeld en elke keer inloggen met pincode (mijn T-mobile) en keuze maken van standaard profiel had ik nog niet eerder gezien. Ook niet vanuit de beta test.

Voor nu kun je mijn topic sluiten, want ik gebruik nu nog maar 1 kijkprofiel.

Reputatie 7

Hi @Pacmule, thanks voor deze terugkoppeling! Wat betreft jouw vraag over een andere versie: er is onlangs geen nieuwe versie verschenen. Ik moet je het antwoord dan ook schuldig blijven hoe deze verandering is ontstaan, sorry. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het mij dan vooral weten. Ik help je namelijk graag en zal dit topic sluiten! 😊