Inloggen Ziggo Sport Totaal

  • 28 August 2020
  • 12 reacties
  • 661 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 20 reacties

Beste, hierover heb ik ook al contact gehad met één van jullie collega’s (die is momenteel op vakantie denk ik). Het probleem is dat ik niet kan inloggen in de Ziggo Sport Totaal app. Er wordt aangegeven dat de combinatie van tv-klantnummer en tv-pincode onjuist is.  Advies van collega was om dit bij Ziggo aan te kaarten. Dit heb ik geprobeerd, alleen dat is trekken aan een dood paard, die helpen totaal niet. Zouden jullie dit probleem z.s.m. voor mij kunnen oplossen. En ja, ik gebruik de juiste app en de correcte combinatie tv-klantnummer en tv-pincode.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kjeld. 

Dezelfde combinatie werkt wel bijvoorbeeld bij de tv anywhere app? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en na opnieuw installeren weer proberen?

Hi @Waqqas, dank voor het meedenken. Ja & ja. Ook inloggen op de website van Totaal hetzelfde probleem. Lijkt achter de schermen iets niet goed te staan.

Reputatie 7
Badge +7

@Kjeld. ,

 

Als je probeert in te loggen op de app kies je dan wel bij inlogmethode voor T-Mobile?

je krijgt daarna dit scherm:

Als je daar je klantnummer en pincode invoert zou het moeten werken.

Hi @soepkip67, dank voor het mee denken. De wijze zoals je beschrijft hanteer ik, helaas zonder succes. 

Reputatie 7
Badge +7

@Kjeld. ,

Jammer het was een optie.

Heb je al gekeken in je T-Mobilethuis account? Staat daar dat je ziggo in je pakket hebt? Daar kun je ook nakijken of je klantnummer en tv pincode correct zijn in vergelijking met wat je tijdens het inloggen ingeeft.

Dit zijn gewoon wat tips om alles uit te sluiten.:wink:

PS dit weekend kun je gratis naar alle Ziggo Sport zenders kijken. Dit is een actie, alleen dit weekend vanaf vandaag.:wink:

Hi @soepkip67, alles klopt (helaas). Er gaat iets niet goed in de koppeling T-Mobile → Ziggo. Er is al aangegeven door een admin dat het bij T-Mobile allemaal correct staat en dat ik contact op moet nemen met Ziggo. Die helpen mij alleen niet verder.

Reputatie 7
Badge +7

@Kjeld.,

Maar als ik het nu goed begrijp neem je nu een dienst af van T-Mobile die niet werkt. Dan is het logisch dat of : je krijgt je geld terug, of T-Mobile moet actie ondernemen zodat je gebruik kan maken van de betaalde dienst. Dit is even zwart wit gezegd.

Hi @soepkip67, helemaal mee eens. Vandaar mijn bericht hier. Ik ga ervan uit dat ze met een passende oplossing komen.

Reputatie 7
Badge +7

@Kjeld. ,

Inderdaad, er zit niets ander op dan te wachten totdat er een moderator reageert. Dit kan soms wel 48 uur duren bij extreme drukte. Maar als er iemand reageert is de oplossing meestal ook dichtbij.:wink:

Je kunt wel via de tvbox naar alle ziggo sport zenders kijken vanaf vandaag. Dit is een actie die alleen dit weekend is.:blush:

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Kjeld., goed dat je hier aan de bel trekt! Gek dat het niet lukt om in te loggen in de Ziggo Sport Totaal app, of de FOX Sports app. Ik zie meteen dat je hier eerder contact over gehad hebt met mijn collega's. Normaal gesproken verwijzen we je inderdaad direct naar Ziggo. T-Mobile levert alleen de inloggegevens aan, de werking van de app is voor Ziggo. Dit geven we ook aan in het Ziggo Sport Totaal topic. Er is ondertussen toch een onderzoek gestart, in samenwerking met het TV-team. Omdat er nog geen definitieve oplossing is, heb ik hen zojuist aan de mouw getrokken om te vragen hoe het ervoor staat. Weet ik meer, dan laat ik jou dat weten. Bedankt voor je geduld Kjeld!

Beste @Cheyenne, dank voor je mail. Ik log in met de juiste inloggegevens, zoals ik dit ook al in mijn beginpost aan heb gegeven………… Wanneer gaan jullie is een keer dingen oplossen in plaats van het standaard riedeltje opnoemen, zit nu alweer een behoorlijk lange tijd achter dit probleem aan. Laat ik dan nog maar niet beginnen over alle problemen met het nieuwe platform waar geen communicatie over is.

Reputatie 7

Hi @Kjeld. Zoals mijn collega aangeeft zijn er weer mee bezig, nog even geduld dus. :wink:

Reageer