Beantwoord

Installatie TV Box mislukt

  • 1 September 2020
  • 26 reacties
  • 632 Bekeken

Zit nu 4 dagen zonder tv, vandaag monteur geweest. Probleem heeft te maken met een upgrade die niet goed is gegaan. Na contact met T-Mobile werd er gewoon vrolijk verteld dat het probleem nog wel een week kan duren want als je TV niet werkt heeft dat geen prioriteit.

Echt spijt als haren op mij hoofd dat ik overgestapt ben naar T-Mobile want de service is op zijn zachtst gezegd verschrikkelijk.

icon

Beste antwoord door RichardHuisman 7 September 2020, 22:22

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@RichardHuisman

Gelukkig werkt je internet wel naar behoren? Je kan ook van de nieuwe tv anywhere app gebruik maken en eventueel casten naar je tv.

Nieuwe tv Anywhere app

@RichardHuisman

Gelukkig werkt je internet wel naar behoren? Je kan ook van de nieuwe tv anywhere app gebruik maken en eventueel casten naar je tv.

Nieuwe tv Anywhere app


Snap ik, maar dan kan ik eerst weer een google cchromecast aan gaan schaffen, dat kan toch niet de bedoeling zijn?

@RichardHuisman

Gelukkig werkt je internet wel naar behoren? Je kan ook van de nieuwe tv anywhere app gebruik maken en eventueel casten naar je tv.

Nieuwe tv Anywhere app

Nieuwe tv Anywhere app?

Ik kan nergens een nieuwe vinden. De oude wordt gewoon geinstalleert. Trouwens leuk dat T-Mobile zijn klanten daar over informeert..Maar ben er inmiddels wel achter, na hele korte tijd, dat T-Mobile als communicatiebedrijf niet uitblinkt in communicatie, en niet iedereen is bij machte om het forum te begrijpen. Als ik dit aan mijn schoonmoeder van 85 uit moet leggen…..hoe dan?

 

Niet aan beginnen om dat uit te leggen, ik probeer dat ook niet eens bij mijn moeder van 77,

zeg gewoon dat ikzelf ook geen idee heb.

 

Je kan altijd Youp nog inschakelen, dan kan het wel ineens snel en goed.:joy:

Reputatie 7
Badge +15

@RichardHuisman 

De tv anywhere app is ook maar een extra naast je tv box om ook via je mobiel of tablet te kijken. Als je via de link op IOS of Google play store klikt zie je dat de app is bijgewerkt op 1 september 2020.

@RichardHuisman

De tv anywhere app is ook maar een extra naast je tv box om ook via je mobiel of tablet te kijken. Als je via de link op IOS of Google play store klikt zie je dat de app is bijgewerkt op 1 september 2020.

Oke dat wel. maar ziet er nog steeds hetzelfde uit en ik kan nog steeds niks extras. Kan geen opname inplannen via de app

Niet aan beginnen om dat uit te leggen, ik probeer dat ook niet eens bij mijn moeder van 77,

zeg gewoon dat ikzelf ook geen idee heb.

 

Je kan altijd Youp nog inschakelen, dan kan het wel ineens snel en goed.:joy:

Krijg nu een nieuwe TV box, maar ja, word ook pas vrijdag of zaterdag. Maar heb er een hard hoofd in dat dat het probleem oplost en anders zit ik nog langer tv te kijken op mijn 15 inch scherm ipv 55 inch. Scheelt niet heel veel hoor

Dan hoop ik voor je dat ze hem ook snel opsturen, bij mij duurde dat 3 weken en hadden ze een verkeerde opgestuurd, die  kreeg ik een week later.

Dan hoop ik voor je dat ze hem ook snel opsturen, bij mij duurde dat 3 weken en hadden ze een verkeerde opgestuurd, die  kreeg ik een week later.


Werd vandaag gebeld, ook dat is de oplossing niet. Probleem ligt in ee storing en ze hebben geen idee hoelang dat nog gaat duren.

Wat een zooitje daar

Zou T-Mobile met mij contact op kunnen nemen omtrent kostenloos overstappen. Het kan toch niet zo zijn dat ik nog langer zonder tv zit.

Nog een keer voor de duidelijkheid, 3 problemen binnen een maand bij een nieuwe klant, is toch te gek voor woorden.

En voor ik het vergeet, ik wil Anthony T heel hartelijk bedanken. Hij heeft echt alles geprobeerd maar loopt tegen dezelfde muur aan als ik.

 

Anthony, je bent goud

Op consuwijzer.nl zijn aanwijzingen te vinden hoe je kosteloos je contract met tmobile kunt ontbinden.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon

Waar blijven de moderator van tmobile? Die zijn wel heel erg stil.

Op consuwijzer.nl zijn aanwijzingen te vinden hoe je kosteloos je contract met tmobile kunt ontbinden.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon

Waar blijven de moderator van tmobile? Die zijn wel heel erg stil.


Moderators? Zijn die er dan?

 

Maar dank voor de link, hier kan ik wat mee. Van T-Mobile hoef je niks te verwachten.

Reageren bijna nergens op, niet op mail, niet op FB bericht, en ik heb in vorige post Anthony T bedankt maar ook deze stelt me zwaar teleur. Ja hoor, ik stuur je vandaag nog (gisteren) een mail.

Voelen jullie hem al aankomen?   Geen mail.

Bedroevend allemaal

Op consuwijzer.nl zijn aanwijzingen te vinden hoe je kosteloos je contract met tmobile kunt ontbinden.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon

Waar blijven de moderator van tmobile? Die zijn wel heel erg stil.


Hier: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/drama-bedrijf-325528?postid=1570762#post1570762

Hebben alleen tijd om een Topic te sluiten, antwoorden word ook al een beetje teveel voor sommigen.:scream:

Reputatie 7

Hi all, onze insteek is een klant-helpt-klant community en aangezien er al een nieuwe TV Box onderweg was en er verder geen vraag was heb ik inderdaad niet gereageerd. Maar geen zorgen we zien zeker alles voorbij komen. :wink: Overigens was er ook al contact geweest via Twitter/Facebook maar dat zie je hier natuurlijk niet.

@RichardHuisman Ik zie dat je inmiddels al op hebt gezegd, erg jammer, ik weet zeker dat we het zonder voor je op hadden kunnen lossen!

 

@Hakuin @Doornekamp33 Ik heb het al vaker aangegeven maar nog meer een keer dan, ontbinding schiet je niet zoveel mee op. Ontbinden gaat niet zomaar en kost een hoop tijd en energie, veel liever zorgen we gewoon voor een goede oplossing. En ja soms kost dit inderdaad wat tijd maar dit is geen reden om zomaar een abonnement stop te zetten. Van ontbinding is echt pas sprake als we alles geprobeerd hebben maar het probleem niet binnen een redelijk termijn op kunnen lossen (en vaak bieden we het dan zelf al aan). Wat een redelijke termijn is kan je over discussiëren maar wijzen naar ontbinding zonder daadwerkelijk inhoudelijk te reageren op het probleem helpt niet om het probleem te verhelpen.

@Brian , Waar stuur ik aan op opzeggen, ik reageer op de vraag waar de mods blijven, @David had wel tijd om de dubbelpost te sluiten maar dan zou ik het even getuigen van fatsoen om hier ook wat te posten, zeker als er om gevraagd word en er een officieel antwoord nodig is van TM, al is het maar dat die er (nog) geen antwoord op heeft.

@Brian op kunnen lossen?

Ja, zit nu al meer dan een week zonder tv, is dat een redelijke termijn?

En er is niemand die kan vertellen hoelang het nog gaat duren, dus hou op over redelijke termijn

En overigens is de box er nog niet maar al zou die er zijn lost die mijn probleem niet op.

Op consuwijzer.nl zijn aanwijzingen te vinden hoe je kosteloos je contract met tmobile kunt ontbinden.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon

Waar blijven de moderator van tmobile? Die zijn wel heel erg stil.


Moderators? Zijn die er dan?

 

Maar dank voor de link, hier kan ik wat mee. Van T-Mobile hoef je niks te verwachten.

Reageren bijna nergens op, niet op mail, niet op FB bericht, en ik heb in vorige post Anthony T bedankt maar ook deze stelt me zwaar teleur. Ja hoor, ik stuur je vandaag nog (gisteren) een mail.

Voelen jullie hem al aankomen?   Geen mail.

Bedroevend allemaal


Inmiddels wel mail ontvangen, probleem goed omschreven.

Dus alsnog, Anthony bedankt

Een week zonder TV vind ik de max, dan hoort het ook wel opgelost te zijn, 1 dag melden, dag 2 en 3 om het te onderzoeken, al of niet met hulp klant, dag 4 ding opsturen, dag 5 hem ontvangen aansluiten klaar.

Een week zonder TV vind ik de max, dan hoort het ook wel opgelost te zijn, 1 dag melden, dag 2 en 3 om het te onderzoeken, al of niet met hulp klant, dag 4 ding opsturen, dag 5 hem ontvangen aansluiten klaar.


Nu al meer dan een week en geen zicht op een oplossing. Mag ik dan boos zijn en opzeggen?

En dat is/was niet enige probleem he.

Vergeet niet dat ik mijn telefoonnummer niet toe kan voegen en dat er nergens stond of aangegeven was dat er geen opname mogelijkheid was

 

Voor dat opnemen moet ik je toch wat vragen, Waar stond wel dat je op kon nemen?

Dat was tot rond Mei ergens nog leesbaar, daarna niet meer namelijk.

Dat is iets wat je zelf beter had moeten onderzoeken, zeker omdat bij elke concurent van T-Mobile dit aangegeven staat of het wel of niet inbegrepen is.

Telefoon zou je gewoon moeten kunnen toevoegen, en deze storing behoort gewoon snel opgelost te zijn, dat is geeneens een discussie waard.

Nou, zonder ook maar enig bericht van TM werkt het weer, TV dan.

Nu benieuwd of ik nog bericht krijg over het toevoegen van mijn telefoonnummer.

 

Overigens zou vrijdag of zaterdag en anders maandag (vandaag dus) de nieuwe STB bezorgd worden. Helaas. Maar goed, niet blijven klagen,

Reputatie 7

Hoi @RichardHuisman

 

Wat ben ik blij te lezen dat de TV Box weer correct werkt! Goed nieuws, bedankt voor de terugkoppeling. Ik zie dat je de melding op 28-8 hebt doorgegeven en op 1-9 er een monteur op de stoep stond. Uiteraard niet fijn dat deze het niet meteen kon oplossen, dat zijn we met elkaar eens. Wij hebben er geen baat bij om een klant zonder TV te laten zitten, sterker nog, we zetten alles op alles om het te herstellen. En dat is wat we hebben gedaan. De monteur heeft het direct aan ons gemeld en we zijn verder gegaan met het onderzoek. Een nieuwe TV Box bleek niet nodig in dit geval, dat scheelt weer tijd. Wel een vraag van mij, ik zie dat er sinds 3-9 een overname van de lijn van een andere provider is gepland. Weet jij waar deze vandaan komt?

 

Ik heb even teruggelezen, maar ik kan geen informatie over het toevoegen van je telefoonnummer terugvinden. Wil je mij vertellen wat je verzoek is? Dan ga ik direct aan de slag!

  • Wil je een vaste lijn aanvragen en/of wil je een nummerbehoud voor een vast nummer aanvragen? 

Dat is nu niet meer mogelijk vanwege de aanstaande stopzetting van je abonnement. Bij je aanvraag kun je direct een vaste lijn aanvragen. is dat om welke reden dan ook niet gebeurd, dan kun je dit 24/7 zelf direct regelen via My T-Mobile Thuis

  • Wil je een contactnummer aan je gegevens toevoegen?

Dat is supersnel gedaan via My T-Mobile Thuis. Dit is de directe link: contact telefoonnummer toevoegen.

 

Mocht je nog vragen hebben of verzoekjes: laat het mij weten. Ik sta voor je klaar!

@Sander Leuk om te lezen dat jullie er alles aan gedaan hebben alleen mijn informatie is dat er niets gebeurd is en het spontaan is gaan werken.

Wat betreft telefoonnummer: het gaat om het toevoegen van mijn unlimited abonnement. Dat is de grootste reden geweest om over te stappen, leuke extra korting. Blijkbaar kan je dus een zakelijk nummer niet toevoegen, wat overigens nergens vermeld staat.

De opzegging is inmiddels tegen gehouden, mede omdat TM niet mee wilde werken.

Tv werkt weer op onverklaarbare wijze, box nooit ontvangen en als deze niet verstuurd is omdat het toch niet helpt had een berichtje wel zo netjes geweest. Net als het feit dat mij niet verteld is dat er niets gevonden id aan probleem. Het is dat ik mijnSTB weer aansloot, uitgerzet omdat ik gek werd van het knipperende lampje.

Al met al weinig communicatie vanuit TM.

 

Nu nog het probleem van mijn mobiele nummer….

Reageer