Beantwoord

Instellen favorieten voor radiozenders (T-mobilethuis)

  • 12 July 2017
  • 9 reacties
  • 718 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Het lukt mij niet om dit te realiseren. Bij instellingen--favorieten wordt geen lijst getoond van de radiozenders,
icon

Beste antwoord door Sander 4 August 2017, 10:47

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hoi Eaghan,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik kan het hier namelijk heel duidelijk laten zien. Allereerst selecteren we Radio in het menu:



Vervolgens ga je naar Instellingen en selecteer je favorietenlijst. Je kunt dan vijf verschillende lijsten kiezen (naast de standaard 'alle zenders'). Kies dan bijvoorbeeld lijst 1 en voeg je favoriete zenders toe!

Laat je even weten of het gelukt is? :)
Helaas het lukt niet. Ik krijg alleen de tv zenders te zien. Wat ik ook probeer.
Reputatie 7
Hoi Aeghan, dat is natuurlijk zonde als je de radiozenders niet kunt beluisteren. Nadat je de TV aanzet en je ziet een TV zender, kun je dan eens op het knopje 'menu' op de afstandsbediening klikken? Je ziet dan bovenstaand plaatje. Onder LIVE klik je dan op Radio.

Dan zie je alle radiozenders! Lukt dat?
Hoi Sander. Nee dat lukt niet. Ik moet dan eerst 'guide' indrukken en krijg dan ern programma overzicht ..
Hoi Eaghan.

Als je tv kijkt en je drukt op 'Guide', dan krijg je inderdaad de tv-gids, dat hoort zo.

Je moet op de knop 'Menu' drukken, in plaats van op 'Guide'. Als je dezelfde afstandsbediening hebt als ik hier heb, dan zit de knop 'Menu' links bovenin, als tweede knop van boven, onder 'TV'.
Dat weet ik.. alleen bij het instellen van favorieten krijg ik geen lijst met radiozenders
Reputatie 1
Net als Eaghan kan ik ook geen radio favorieten lijst aanmaken. Via menu naar radio, ok en dan naar instellingen. Daar zijn ook bij mij alleen tv zenders te zien, en de favorieten 1 tv lijst die ik vorige week al maakte. Maar de radio speelt, en als ik via exit afsluit en de guide aanklik zie ik daar wel de radiozenders. Ben er al paar dagen mee bezig, ook raar is dat als ik eerst Npo1 radio opzet en later via de guide switch naar Veronica, het logo van Npo 1 blijft zweven op m'n scherm?
Reputatie 7
Hoi Eaghan en Musica,

Excuses zijn hier op zijn plaats. Ik heb het hier gecontroleerd en Radiozenders zijn inderdaad niet toe te voegen aan een Favorietenlijst. Dit had ik niet gedacht. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor jullie opmerkzaamheid. Ik voeg dit 'gemis' toe aan onze Community Wishlist. Ik kan niet beloven dat dit dan ook binnen een bepaalde tijd aangepast wordt, maar ik vind dit wel een goed signaal om binnen de organisatie door te geven. Bedankt daarvoor! 🙂
Reputatie 7
@Musica,

dat het logo van de radiozender nog zichtbaar blijft nadat je bent omgesprongen naar TV, klopt natuurlijk niet. Verdwijnt het logo na enkele tijd wel? Ik zou de TV Box eventjes van de stroom halen. Daarna zou deze weer helemaal 'alert' moeten zijn. Helpt dat?

Reageer