Beantwoord

Interactieve TV box aansluiten via AUDIO Tulpstekker


Ik heb sinds kort een interactieve tv box en daar zit een links rechts audio uitgang ( tulip wit rood ) ( althans ik denk dat het uit is ) en een video ( tulip geel )
Kan iemand mij vertellen of dit een uitgang of ingang is ? en als het een uitgang is kan ik deze audio dan op mijn AUX aansluiten van mijn versterker ? Ik heb het geprobeerd maar krijg geen geluid. Helaas kon de helpdesk mij ook niet helpen :(
Dank jullie wel
icon

Beste antwoord door Sander 14 July 2017, 16:09

Bekijk origineel

65 reacties

Hoi Brian,

de tv box is rechtstreeks aangesloten op de tv. Er zit geen versterker tussen.
Reputatie 7
Hi @IngridG, is het voor jou toevallig mogelijk om de TV Box op een andere TV te testen? We kunnen aan onze kant niets meer aanpassen om dit te verhelpen, ik vermoed dat het zit in de combinatie TV en TV Box. Ik zou eventueel de TV Box om kunnen wisselen voor een ander exemplaar maar ik ben bang dat dit het probleem niet gaat verhelpen.
Hoi! Dat gaat helaas niet lukken. Ik heb maar 1 tv.
Dus dan wordt het de optie tv box omwisselen? Of zijn er nog andere oplossingen?
Reputatie 7
Hi @IngridG, dat kunnen we zeker proberen. Ik zorg dat er een nieuwe TV Box naar je toekomst, de oude kan je dan naar ons retour sturen!
Dank je wel!
Hallo, ik zou graag ook mijn audio ingeschakeld willen hebben. Kan ik dit verzoek ergens naartoe sturen? Dank
Reputatie 7
Hi @Kvl65, ik ga er voor het gemak even vanuit dat je dan de tulpaansluiting op de TV Box met opnamefunctie bedoelt? 🙂 Ik heb onze back office gevraagd om deze voor je te activeren en je kan er binnen een aantal dagen gebruik van maken (ik verwacht na het weekend). Het kan zijn dat je hiervoor de TV Box nog even een keer moet herstarten door deze van de stroom te halen.
Beste Brian,
Dat is inderdaad de TV Box die ik bedoel. (Bij de andere TV Box hoeven geen tulpstekkers worden aangesloten).
Wat fijn dat dit gedaan wordt.
Dank voor de snelle reactie!

Beste Brian,

Het werkt helaas nog steeds niet. Met hdmi kabel eruit wel, met hdmi kabel erin niet. Ook niet na van de stroom halen. Kun je nog een keer checken? (Heb je mijn gegevens?)

Dank!

Reputatie 7

Hey @Kvl65,

Wanneer heb je je TV Box voor het laatst van het stopcontact afgehaald? Ik zie dat onze techneuten op 18 oktober in de middag de Tulp-uitgang van je TV Box hebben geactiveerd. Heb je na 18 oktober je TV Box nogmaals van de stroom afgehaald? Mocht het nog niet werken, geef dan een seintje. We gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag!

Goedemiddag,  ik zou ook graag ook mijn audio uitgang ingeschakeld willen hebben van mijn TV Box met opname functie. Naar wie kan ik dit verzoek sturen? Groet,

Wouter

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rossifummi,

 

Kun je mij de volgende gegevens in een privéberichtje toesturen alsjeblieft? Je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan zet ik het door naar de techneuten. :wink:

 

Bedankt, je hebt een PB @Jason 

Ik hoor het graag als de functie is geactiveerd.

Hallo, ik heb een soortgelijke vraag, ik krijg in april de T-mobile thuis aansluiting en ik kreeg te horen van een medewerker dat er geen optical cable aansluiting op het tv kastje zit?

Ik wil namelijk via mijn versterker het geluid hebben, momenteel gebruik ik daar de optical cable voor bij ziggo.

Is het een goede oplossing om een converter te kopen en daaruit een witte met rode aansluiting gevolgd door een 3,5 mm jack naar het kastje te laten lopen?

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes, 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marccbosman,

 

Wat gaaf dat je bij de club komt, welkom op de Community ook! :smile: Op de TV Box die we nu standaard meeleveren zit inderdaad geen optical aansluiting. Wat er wil op zit is een mini-jack. 

Om de audio van de Interactieve TV Box via een audioversterker of sound system te horen, kun je die met een Jack ti tulp kabel met elkaar verbinden. Deze kabel is niet standaard meegeleverd. De kabel is verkrijgbaar bij een computer- of audiospeciaalzaak. Long story short: dat kan zeker! Kan ik nog iets anders voor je doen? We zitten altijd voor je klaar. :wink:

Reageer