Beantwoord

interactieve tv inschakelen

  • 11 March 2019
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi, op 9 mei komen wij weer thuis en dan willen we ook weer tv kunnen kijken/opnemen.
Aangezien de ontvanger niet bij de buren kan worden afgeleverd hebben wij deze de vorige keer opgehaald bij het postkantoor en dat ging prima.
Is dat nu ook weer zo te regelen.
Het moet 9 mei weer ingaan.
BVD
Jos
icon

Beste antwoord door Sander 15 March 2019, 20:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @JosNobel,

Dat maak ik graag voor je in orde! Ik heb nog wel een vraag over het type TV Box dat je wilt. Wil je er eentje met opnamefunctie (€ 5,- per maand duurder) of eentje zonder? Zodra ik dit van je hoor, maak ik het in orde voor je!
Bedankt voor je reaktie. Ik probeer in te loggen, heb al diverse keren een nieuw ww aangevraagd maar krijg steeds een foutmelding dat de inlognaam of ww niet goed is. Vraag ik een nieuw ww aan voer ik mijn 06 nummer e-mail in lukt ook dat niet. Waarom kan ik vanuit my T-mobile niet rechtstreeks op het forum komen? Zou een stuk eenvoudiger werken. Ik wil graag een ontvanger met opnamefunctie. wij komen 9mei weer thuis dus dan kan ik hem afhalen bij het postkantoor. BVD Jos
Reputatie 7
Hoi @JosNobel,

Per 9-5-2019 heb ik TV met een TV Box met opnamefunctie weer toegevoegd aan je abonnement! Je zult de box iets eerder ontvangen. Als je dan nog niet thuis bent, zullen we deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt afleveren. Alvast een beetje welkom terug!

Reageer