Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv


Sinds enkele jaren heb ik T-mobile Thuis. T-mobile is begonnen met T-mobile TV, een nieuwe opzet van televisie.

Wanneer wordt in Groningen stad deze nieuwe T-mobile dienst aangeboden in plaats van Interactieve TV?

icon

Beste antwoord door Brian 2 July 2021, 15:32

Bekijk origineel

140 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeMu, er is nog geen zicht op wat betreft die selecte groep gebruikers. Het kan wel handmatig - ik weet dat jij dit nog niet wenselijk acht, dus geen zorgen 😉 - maar in batches is nog niet bekend, sorry! 

Mocht ik het wel weten, dan maak ik het meteen kenbaar aan je zodat je je tijdig kunt voorbereiden. 

@Minimarsje Kijk, dat is top! Dankjewel voor jouw begrip en heel graag gedaan natuurlijk. Als ik nog iets kan doen, let me know!

Reputatie 2

Goedenavond.

Ik maak ook nog gebruik van interactieve tv. Ik heb een entone-27 decoder met opnamefunctie.  Is het ook voor mij mogelijk om alvast over te stappen naar T-Mobile TV?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Markgoessens Het is inderdaad mogelijk om over te stappen naar het nieuwe platform, mits ik jouw TV Box omwissel voor een Aria (zonder harddisk recorder). De huidige TV Box met harddisk recorder is niet compitabel met het nieuwe platform. Als ik de aanvraag deze week voor je indien, dan zal je meegenomen worden in de eerstvolgende batch. De migratie zal dan naar verwachting op 7 september plaatsvinden. Een week van tevoren ontvang je nog een e-mail met uitleg. Je raakt je opnames dan wel kwijt, maar je kan dan wel na de migratie Cloud Opnemen activeren in My T-Mobile Thuis voor €5 per maand. De kosten voor de TV Box met harddisk recorder komen dan te vervallen, dus je betaalt niks extra!:wink: Laat je het mij weten of ik dit voor je kan regelen? 

Reputatie 2

Hoi @Demi 

Dankjewel voor je reactie. Dat klinkt wat mij betreft prima.

Alleen nog even een andere vraag. Ik ga er altijd gemakshalve vanuit dat iets nieuws, altijd beter is. Maar eerlijk gezegd weet ik nog vrij weinig van het nieuwe platform. Kan ik ergens zien wat de exacte verschillen zijn? Ik hoop namelijk dat er geen opties verdwijnen; maar waar ik op hoop is dat als je een volledige serie opneemt, hij vanzelf stopt zodra de serie niet meer op tv komt. Nu blijft hij opnemen op de dagen en tijdstippen dat de serie op tv verscheen en is het soms zelfs niet mogelijk om de ingeplande opnames te stoppen.

Zou je me daar nog iets meer over kunnen vertellen?

Reputatie 7
Badge +8

@Markgoessens In dit topic kan je alles vinden over wat er nieuw is op het nieuwe platform. Met Cloud Opnemen kan je inderdaad programma's opnemen ipv bepaalde vaste tijden en dagen!:wink:

 

Reputatie 2

@Demi dankjewel. Dan ben ik helemaal overtuigd.

Dan mag je de wisseling voor mij in gang zetten. Heb je nog gegevens van mij nodig?

Reputatie 7
Badge +8

@Markgoessens Toppie! Nee hoor, ik heb alles wat ik nodig heb!:grinning: Je hoeft alleen nog maar de nieuwe TV Box te ontvangen en zorgen dat deze straks tijdens de migratie aangesloten staat en dan is alles geregeld.

Reputatie 2

Heel erg bedankt @Demi. Goed geregeld zeg.

Ik heb alles al in de mailbox ontvangen. Gaat helemaal goed komen.

Hoi na al dit meelezen zou ik ook erg graag in aanmerking komen voor het nieuwe platform. 

Maar dan zullen vast eerst de kastjes vervangen moeten worden?

dus @Demi  of @Jason ik gebruik de Huawei hg659 en de Entone- 26

Ik zou graag naar het nieuwe platvorm willen en dan later ook in de cloud kunnen opnemen.

Ik lees graag jullie reactie en wat er mogelijk is. 

Alvast bedankt

Walter

Reputatie 7

Hoi @partypica ,

Dat zou helemaal mogelijk moeten zijn, maar daarvoor moet wel de TV Box worden omgeruild voor een ander exemplaar. Ik kan dan, wanneer de nieuwe TV Box bij je binnen is, de overgang in gang zetten. Kan ik de ruil voor je regelen? Ik hoor het graag van je!

Hi @Boris ja als je dat zou willen doen heel graag..

Reputatie 7
Badge +8

Hi @partypica De nieuwe TV Box komt zo snel mogelijk jouw kant op. Je ontvangt nog een Track & Trace code waarmee je het pakket kan volgen wanneer het bij PostNL is. De migratie heb ik ook voor je in orde gemaakt. Dit zal op 7 september gebeuren. Een week van te voren ontvang je meer informatie.

Hey @Demi super bedankt voor de snelle service

Hoi @Demi misschien (waarschijnlijk😉) heb ik het verkeerd begrepen. Maar ik vorige de nieuwe apparatuur ontvangen en ook direct proberen te installeren. Kwestie van de stekkers uit het oude kastje en in het nieuwe kastje. De boel opnieuw opstarten, klantnummer invoeren, even de installatie van eventuele firmware update afwachten en klaar.. maar met het nieuwe kastje kreeg TV ( geen Smart tv) maximaal signaal van 520p binnen, was het beeld erg korrelig en met zwarte balken of 4:3 en ander probleem was dat Nederland 1,2en3 wel doorgifte van beeld signaal hadden maar alle andere zenders werd wel de gids informatie doorgegeven maar geen beeld. 

Het zou natuurlijk héél goed kunnen dat ik te ongeduldig was en gewoon even moet wachten tot 6sept en ik overgezet ben naar de nieuwe versie. In dat geval zal het vast goedkomen maar anders heb ik even wat tips van je nodig denk ik.

Voor nu heb ik mijn oude kastje weer aangesloten en werkt alles prima. Alleen in afwachting dus van wat ik met het nieuwe kastje moet doen.

Bedankt alvast voor je moeite en fijne avond

Reputatie 7
Badge +8

@partypica De nieuwe TV Box zou in principe zeker beter moeten werken dan die je voorheen had. Wel zie ik dat er een probleem is in jouw postcode gebied, wellicht dat dit probleem hierdoor ook wordt veroorzaakt: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen. Zou je verder ook willen kijken of je de resolutie kan aanpassen? Daarnaast wilt het wellicht ook verhelpen door de HDMI modus te wijzigen. Check dit topic hoe je dit doet: 

Daarnaast zou ik ook zeker afwachten tot de TV-migratie is geweest. Wellicht dat bovenstaande problemen dan ook gelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen!:grinning:

Reageer