Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv


Sinds enkele jaren heb ik T-mobile Thuis. T-mobile is begonnen met T-mobile TV, een nieuwe opzet van televisie.

Wanneer wordt in Groningen stad deze nieuwe T-mobile dienst aangeboden in plaats van Interactieve TV?

icon

Beste antwoord door Brian 2 July 2021, 15:32

Bekijk origineel

140 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat is zojuist geregeld @Roderick85! Houdt er graag rekening mee dat de overzetting maximaal 2 weken in beslag kan nemen. Persoonlijk vermoed ik dat je eind komende week overgezet wordt. Ik weet zeker dat het je zal bevallen. :relaxed:

@peterdevos01 ik spreek je in het andere topic! :wink:

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peterdevos01 ,

Het belangrijkste is dat je het begrijpt om het bij 1 topic te houden. Met jouw reactie laat je dat ook merken. 😏 Het verwijderen kan nu niet meer. Dat kunnen alleen moderatoren. Hopen dat je snel over gezet wordt. Bij mij ook nog niet zo lang geleden gedaan, ben er tevreden over. 

Reputatie 1

@Demi top dank je wel voor je hulp!

Ik wacht het modem af.

Ik laat jullie weten wanneer alles geïnstalleerd is.

 

Bedankt nogmaals en ook een fijn weekend!

Hi @Jason, dank voor je snelle reactie.
Zoiets kan natuurlijk gebeuren ;)

Zodra ik de box heb ontvangen en aangesloten, laat ik het hier weten.

Fijne dag!

Reputatie 1

Hi Ronald, er bleek inderdaad nog iets verkeerd te staan in ons systeem. Zou je TV Box eens een reset willen geven via deze stappen? Het kan zijn dat je gevraagd wordt voor je TV klantnummer en pincode, deze kan je vinden op My T-Mobile Thuis. Daarna zou alles goed moeten werken op het nieuwe T-Mobile TV platform! :slight_smile:

Hoi Brian,

Alle stappen zijn doorlopen en heb een werkend nieuw tv platform.

Hartelijk dank!!!!!

Reputatie 1

Top @Jason ,

Jij, en je collega's, bedankt voor de hulp!

Fijne avond vast.

Reputatie 1

Hoi @BeLu, fijn dat alles werkt, dat is goed om te horen! 

Je kunt de tweede telefoonlijn (nog) niet via My T-Mobile Thuis uitschakelen, dat kan nu alleen nog op afstand door een T-Mobile medewerker worden gedaan. Ik heb de tweede vaste lijn met ingang van 10 juni 2021 stopgezet - met inachtneming van één maand opzegtermijn.

Hoi @Jason, bedankt voor je snelle reactie!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, je hebt op 25 januari een tweede TV Box aangevraagd waarmee het maandbedrag sindsdien € 5,00 hoger uitkwam. Op de factuur van maart is er echter een verrekening geweest omdat je de Amulet box (harddiskrecordeR) vergoed kreeg voor de maand februari. Daar zit het prijsverschil in! 😉

De TV Boxen kun je nadien zelf aansluiten via de meegeleverde kabels. Als je daar hulp bij kunt gebruiken, laat het alsjeblieft weten, dan pak ik het verder met je op!

Hoi @Renze-lwd Vandaag of uiterlijk morgen worden de Zyxel + Media Converter vanuit de distributie verstuurd. Omdat het nu niet volledig zeker is, wil ik je - in het geval het tweede pakket morgen nog niet bezorgd is - adviseren om de afspraak met Guidion uit te stellen totdat het modem + MC geleverd zijn.

Reputatie 2

Hoi @Jordi99, thanks voor het retourneren, super! Ik heb meteen de versnelde aanvraag gedaan zodat je binnen twee weken wordt overgezet. Excuses voor de trage reactie trouwens!

Dankje @Jason 

Reputatie 1

Goedenavond @Cal ,

Dank voor je uitgebreide reactie.

Net het Zyxel modem aangesloten op de mediaconverter en hierop de tweede tv box aangesloten.

Melding blijft hetzelfde.

Ik wacht de monteur wel even af dinsdag, hopelijk weet jij nog een truc.

De andere tv box doet het helemaal goed dus kan ik nog wel een paar dagen afwachten.

Ik laat jullie weten wanneer de monteur weg is.

Fijne avond.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peterdevos01 ,

Zie dat je hier ook je vraag stelt. Je hebt eerder ook al dit topic: Overstappen naar opnemen cloud geopend. Wil jet het voortaan bij één topic houden? Dit is voor de moderators ook makkelijker. Het helpt echt niet om meerdere topics te openen het wordt er alleen onoverzichtelijker van.

Reputatie 1

Goedemorgen @Jason,
Bedankt voor je snelle reactie en actie.
Zodra ik de nieuwe Aria 610x TV Boxen heb ontvangen zal ik deze installeren en de oude Entone TV Boxen terug sturen.

Beste @Cal, ik heb de Aria 610x TV Box inmiddels aangesloten. Zou je de overgang naar het nieuwe platform in gang willen zetten?

Alvast bedankt!

Hoi @Jason, morgen middag worden de tv boxen geleverd, sluit ik ze morgenavond direct aan.:grinning:

Hi @Jason,

Ja de migratie is helemaal gelukt. En opnemen in de cloud is geactiveerd. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +16

@Renze-lwd Bedankt voor de update! De overgang naar T-Mobile TV is in gang gezet. Je zult binnen maximaal twee weken worden overgezet. Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Mocht ik je niet meer spreken vandaag: een prachtig, zonnig weekend toegewenst!

Reputatie 3

@Jason ik heb deze verzet naar vrijdag 1200 uur. Bedankt weer voor je acties.

@Jason Graag gedaan, zet jij dan de overgang naar T-Mobile TV in gang?

Reputatie 2

Heel erg bedankt @Demi. Goed geregeld zeg.

Ik heb alles al in de mailbox ontvangen. Gaat helemaal goed komen.

Hey @Demi super bedankt voor de snelle service

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd, dat zou ik graag in orde willen maken voor je, echter maak jij thuis nog gebruik van een Draytek modem. De Draytek is niet compatibel met T-Mobile TV en dient daarom vervangen te worden voor een Zyxel + Media Converter. Ik ga meteen een verzoek indienen om dit te bewerkstelligen, zo heb jij straks alle correcte apparatuur thuis staan en kan de overgang gestart worden.

De TV Boxen ruil ik uiteraard meteen om, zou je de huidige boxen willen terugsturen naar het retouradres zodra de nieuwe boxen binnen zijn, alsjeblieft? Hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die ik je straks toestuur. Ook kun je een kijkje nemen in dit speciale topic: 

Binnen vier tot zeven dagen ontvang je de vervangende Amino Aria 610x TV Boxen, een paar dagen later zal de Zyxel + converter bezorgd worden. Houd er alsjeblieft rekening mee dat de Zyxel + converter door een installatiemonteur moet worden aangesloten. Hierover krijg je binnen enkele dagen een SMS en e-mail met afspraaktool. Wanneer de installatie namelijk niet door een gecertificeerd monteur gebeurt, verlies je de servicegarantie op de gehele installatie/verbinding. Thanks voor je begrip en laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen!

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal super! @Roderick85 Thanks, geniet van een mooie dag! 🌞

Reputatie 1

Hoi @Jason, De Zyxel en de Media Converter zijn geïnstalleerd. Je kunt de switch naar T-Mobile TV starten.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Donnyvb, dat is geen enkel probleem, leuk dat je straks overgaat op T-Mobile TV! Ik heb de versnelde migratieprocedure in gang gezet, je zult binnen maximaal twee weken overgezet worden. Kort voor de overstap ontvang je een SMS en e-mail met uitleg. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan alsjeblieft weten! 😉

@Jason eeuwige dank en nog veel meer.

 

 

Reageer