Beantwoord

interactieve tv uitzetten

  • 21 September 2019
  • 1 reactie
  • 291 Bekeken

De interactieve tv is voor afloop van de maand stop gezet, is t ook zo dan dat je geld terug krijgt, omdat ik geen beeld meer heb. En ik dacht omdat ik al voor de hele maand betaald heb t dus aan t einde van september eruit wordt gehaald. Maar wat blijkt ik heb sinds gisteravond al geen televisie meer. En de medewerker heeft geen voorstellen gedaan van of gezegd dat t betekent dat ik ook vanaf dat ik gebeld heb dat ie meteen afgesloten wordt. Maar heb wel voor de hele maand betaald?
icon

Beste antwoord door Sander 1 October 2019, 12:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Chinnoo,

Ik helder het graag voor je op!

Allereerst: in My T-Mobile Thuis kun je jouw bestellingen/wijzigingen volgen. Je ziet dan precies per wanneer je een dienst uit- of aanzet.

De rekening wordt aan het begin van de maand opgemaakt. Het systeem kijkt dan puur of een dienst actief is of niet. Als je dus TV per 25 september uit hebt gezet, zal de rekening van september de volgende maand voor TV rekenen. In oktober worden dan de dagen 26-30 september gecorrigeerd. Wees dus gerust: je zult nooit betalen voor een product of dienst als deze niet actief is geweest! 😎

Reageer