Internet + TV werkt niet.

  • 1 June 2023
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Sinds 4 dagen is het thuisnetwerk zeer instabiel. TV beeld bevriest ( is bekabeld), wifi netwerkwerk valt continu weg en het 4G netwerk op mijn mobiel laat ook zeer te wensen over.

Contact gehad met klantenservice. Daar niet verder geholpen, sterker nog daar wordt je onjuist geïnformeerd, beloftes gedaan die ze niet nakomen en het probleem bij de klant weggelegd.

Iemand meer hier last van? Er staat hier een Zyxel T 50 modem.

Zou het graag asap opgelost zien anders rest mij niets anders over te stappen naar andere provider, wat weer een maand in beslag neemt.

Bereikbaarheid T Mobile voor het bespreken en oplossen van problemen laat zeer te wensen over.

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @MarikeS, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Ik zie inderdaad dat er iets mis gaat, de oorzaak ligt ergens in huis. Ik heb daarom Guidion voor je aangestuurd. Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij laten weten, na dat de monteur is geweest, of het is opgelost? Hoor het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MarikeS, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Ik zie inderdaad dat er iets mis gaat, de oorzaak ligt ergens in huis. Ik heb daarom Guidion voor je aangestuurd. Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij laten weten, na dat de monteur is geweest, of het is opgelost? Hoor het graag!

Reageer