iptv op telefoon of ipad werk niet

  • 8 February 2023
  • 27 reacties
  • 665 Bekeken

Beste,

deze melding krijg ik..332196 you are not in a copyrighted geographical location.

En

failed to Play PVR content 332999. Bij iCloud opname kijken.

de tv box werk nu wel een keer..

wat te doen?

bedankt

mvg,

bas

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Borisbakfiets, top dat je ook de foutmeldingen hebt opgeschreven! Ik heb een sterk vermoeden dat dit komt door het gebruik van VPN op je apparaat. Zou je deze kunnen uitschakelen en het opnieuw kunnen testen? Kan je de uitzendingen wel bekijken via je mobiele data in plaats van de Wifi?

Ik vermoed dat je snel weer ongeremd kan genieten! 😃

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Borisbakfiets, top dat je ook de foutmeldingen hebt opgeschreven! Ik heb een sterk vermoeden dat dit komt door het gebruik van VPN op je apparaat. Zou je deze kunnen uitschakelen en het opnieuw kunnen testen? Kan je de uitzendingen wel bekijken via je mobiele data in plaats van de Wifi?

Ik vermoed dat je snel weer ongeremd kan genieten! 😃

Beste Cal,

ik heb geen VPN,, in ieder geval niet vanuit mijzelf.. of is het een instelling van jullie?

ik weet niet wat ik nu moet doen.. Kunt u helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borisbakfiets, ik help je hier graag mee! Krijg je deze foutcode op meerdere apparaten of alleen op je tv? Ik hoor graag van je terug. 

Ik krijg deze foutcodes alleen op de iPhone en iPad.

gelukkig doet de tvbox het (nog)

daar heb ik al heel veel problemen mee gehad..

Reputatie 7
Badge +8

@Borisbakfiets Bevind je je momenteel wel in de EU? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je de app op je iPhone of iPad al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Dit wil vaak ook helpen. Wat betreft het Cloud Opnemen, krijg je deze melding dan ook alleen op de genoemde apparaten of ook op de TV Box? Daarnaast ben ik ook nog benieuwd naar het antwoord van mijn collega @Cal of je dit alleen hebt via de wifi of dat dit ook via jouw mobiel data is. Bedankt alvast!

Hallo,

via het mobiel netwerk doet hij het en via de WiFi (op mijn thuis adres) geeft hij meldingen..

de app is al opnieuw geïnstalleerd maar levert niets op.. ik ben blij dat de tvbox het wel doet.

onlangs deed hij het 2 maanden aan een stuk niet.. toen gaf hij dezelfde meldingen maar zowel op de app als tvbox.

toen was er een monteur aangevraagd en gepland,,,, 2 dagen voor zijn bezoek deed hij het ineens.. en kort daarna exact hetzelfde verhaal…

toen deed hij het weer ineens spontaan maar niemand heeft iets gedaan of weet ergens vanaf..

heel raar..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borisbakfiets, bedankt voor je uitgebreide uitleg! Mag ik je toch nog een aantal vragen stellen? 

  • Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Wanneer is de opname is, datum en het tijdstip.
  • Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken, datum en tijdstip.
  • Wanneer krijg je de foutmelding te zien?
  • Kijkt je de opname terwijl hetzelfde live programma nog loopt?

Ik hoor graag van je terug, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

@Borisbakfiets Nog één aanvullende vraag: heb je een virusscanner of iets dergelijks op deze apparaten staan? Die kunnen soms hetzelfde effect hebben als een VPN, waardoor je sommige video's niet kunt afspelen.

Nee ik heb niets geïnstalleerd.. 

Hoi Tommie,

Sorry je andere bericht lees ik nu pas.

niks werkt, geen zender en ook niets van de opnames. Hij opent de app wel en laat alles zien maar zodra je iets wilt kijken werkt niets meer alleen maar dezelfde foutcodes..

Reputatie 7
Badge +6

@Borisbakfiets Heb je een computer/laptop tot je beschikking? Zo ja, wil je dan eens naar de webversie gaan en kijken of het daar wel werkt. Kun je daarna op zowel de computer als de iPhone/iPad naar whatismyip.com gaan en kijken of daar hetzelfde IP-adres staat. Tot slot: om wele iPhone en iPad gaat het precies en is iOS bijgewerkt? Veel vragen, maar hopelijk komen we zo dichter bij een oplossing!

Op de laptop krijg ik dezelfde melding met het nummer 632196.

beide hetzelfde ipadres. Laptop en iPhone.

ik heb een 12 mini en een iPad van goed een jaar oud.. beide volledig bij met de updates.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Borisbakfiets, ik weet zo niet waar het probleem vandaan komt. Ik heb dit doorgespeeld naar onse technische dienst. Zodra ik een update van hun ontvang, laat ik het je weten! To be continued.

Top, dank je wel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borisbakfiets, excuus voor de late reactie. Je ticket is op een andere naam terecht gekomen waardoor deze langs mij heen is geglipt. Is het al opgelost? Onze techneuten hebben geconstateerd dat er te veel apparaten gekoppeld zijn aan je TV Anywhere Account. Graag alle apparaten ontkoppelen en opnieuw proberen, dan zou het opgelost moeten zijn!

Beste Tommy,

voor nu werkt het weer (gelukkig)

hoe zou dat moeten?? Wellicht dat ik dat voor de volgende keer kan proberen.

gr bas

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borisbakfiets, goed om te horen dat het weer werkt! Hier is jammer genoeg geen slimme functie voor. Je zou dus per apparaat moeten uitloggen.

Hallo,

na het opnieuw opstarten van de modem werkt onze tvbox weer niet meer… zelfde foutcode..

willen jullie aub nog een keer helpen?

En hoe moet ik de apparaten uitloggen?? Als het daar aan ligt want ik snap het niet.. op een app en telefoon bedoel je?? Of ergens anders..

hoop dat de tv weer snel werkt.. 

Hallo,

ik heb alles uitgelogd, 2x telefoon 2x iPad en op de tv box. Niks heeft geholpen. Ook de kabels eruit gehaald van de WiFi en tv box… wat nu??

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borisbakfiets, zou je voor mij een volledige powerflip willen uitvoeren? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 

Hoor graag of dit geholpen heeft! Talk soon.

Hoi Tommie,

ik heb/had deze vandaag al 3x geprobeerd…

geen resultaat..

alleen de tvbox is (wel een keer afgemeld) aangemeld, alle andere staan afgemeld

Tommy,

Heb nogmaals alle stekkers eruit gehaald met converter. Tvbox gereset.

helaas geen resultaat..

waarom blijft dit toch altijd terugkomen?

hopelijk kunnen we snel weer kijken…

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borisbakfiets, goed dat je dit weer aankaart. Ik heb het nogmaals doorgezet naar onze techneuten. Ik wacht hun antwoord af! Talk soon. 

Willen jullie weer 2x een voucher zenden om te kunnen internetten? Dan kunnen we iig tv kijken op een ipad via 4g… dank u

Reageer