Beantwoord

IPTV verbind niet met portal

  • 19 June 2022
  • 1 reactie
  • 3210 Bekeken

Hallo,

Ik ervaar al een paar weken problemen en kan geen televisie kijken, ik gebruik hier mijn eigen Android box voor van het merk formuler, wat voorheen altijd wel gewoon heeft gewerkt.

Ik had voorheen een Xsarius box maar heb een andere aangeschaft in de hoop dat het probleem verholpen zou worden, maar helaas is dit niet het geval.

Ik krijg het niet voor elkaar om te verbinden met de portal link van de persoon waar ik een abonnement heb lopen.

Ik heb mijn modem al 48 uur stroomloos gelaten, maar dit schijnt ook niet het geval te zijn. Modem ook al meerdere keren gereset naar fabrieksinstellingen en contact gehad met de klantenservice die een meting hebben uitgevoerd maar zien hierin geen problemen.

 

Ik heeft het altijd al gedaan, maar sinds een paar weken opeens niet meer. Verder werkt Netflix en YouTube wel gewoon, en hij heeft ook gewoon verbinding met internet. Ik krijg namelijk een melding dat mijn account geblokkeerd is en contact moet opnemen met de provider, maar bij hun staan ook geen beperkingen en zou het gewoon moeten doen.

 

Via mijn telefoon (zonder dat ik verbonden ben met mijn wifi) doet die het wel via hotspot, maar als ik mijn wifi deel via hotspot doet die het weer niet.

 

Ik heb er vrij weinig verstand van, maar heb wel het idee dat er iets vanuit t-mobile geblokkeerd word ofzo?

Ben er nu wel beetje klaar mee en als het nog langer gaat duren ik anders maar ga overstappen.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 20 June 2022, 08:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @kellyvdw9, welkom op de Community!

Het plaatsen van twee topics over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud is niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Probeer het een volgende keer bij maximaal één topic te houden, zo blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 😄

We pakken het verder op in je eerdere topic: IPTV portal link code 7 | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.