Beantwoord

issues tv box amino

  • 14 January 2022
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

En maar weer een topic moeten starten over de amino tv box. Terug kijken werkt niet opnames lopen vast en geluid valt weg en ga zo maar door iedere keer is er wel weer een ander probleem. Sinds april 2021 klant maar krijg steeds meer spijt ervan en zit er over na te denken om in april 2022 maar weer over te stappen, jammer genoeg net twee mobiele telefoon abonnementen over gezet ivm met combi voordeel. Wanneer lossen jullie nu eens en voor altijd die problemen op, reset hier haast iedere week de tv box om nog iets te kunnen kijken maar veel helpt het niet en de reset naar fabrieksinstellingen heeft ook niets uitgehaald ben er nu echt helemaal klaar mee 😡😡😡

icon

Beste antwoord door Lisa 15 January 2022, 10:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Atlantis, dankjewel dat jij hiervoor aanklopt! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen en wil dat jij zonder problemen kan Terug Kijken. Ik hoop je wel te kunnen verblijden met het volgende, want de structurele oplossing voor dit issue is nabij! De verwachting is dat deze oplossing er deze maand aan komt, zodat deze problemen (eindelijk) definitief voorbij zijn. Ik hoop echt dat jij vanaf dan weer met extra plezier tv kan kijken. Weet jij voor nu voldoende? Nogmaals sorry voor het ongemak! ❤

We wachten het maar even af en hoop dat dan ook alle problemen de wereld uit zijn met deze box, doe in al die maanden dat ik nu klant ben niets anders dan stekkers eruit halen en weer in doen . Het zit hem ook niet in het gewoon tv kijken dat werkt altijd goed, het zijn meer de functies die het af laten weten zoals terugkijken , opnemen , begin gemist en een favorieten lijst maken is ook een crime.