Beantwoord

je kan deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie

  • 5 December 2022
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Hallo,

ik hoop dat er iemand mij kan helpen..

Nu gaan we bijna de 6e week in dat we geen TV kunnen kijken..

hij geeft zowel op de TV als app aan; je kan deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie

Bij Tmobile weten ze het zelf ook niet.. tv box al een paar keer vervangen, ipadres enkele keren gecheckt en in orde,, nu informeren ze bij NOKIA?! (ik heb geen VPN) en tussentijds hebben we niets aan het internet gewijzigd, dit is spontaan gekomen..

Wat ook bijzonder teleurstellend is…. ik ben nog nooit teruggebeld/ op de hoogte gebracht van wat er gaat gebeuren,, diverse malen beloofd mij terug te bellen of een monteur langs te sturen,, nooit gedaan!

wel een fijne service voor iemand die al 15 jaar klant is of wellicht wel langer.. nu vandaag na 10 dagen maar weer eens zelf contact opgenomen…

Kan iemand ons helpen?

  

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 6 December 2022, 11:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Borisbakfiets, goed dat je hier aan de bel trekt. Ik ben er voor je! Ik check graag hoe het staat met het onderzoek en wat je kunt verwachten. Stuur je mij eerst een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

Reageer