kan cloud opnames niet afspelen op samsung tv

  • 12 November 2022
  • 10 reacties
  • 76 Bekeken

Ik kan via de app op onze samsung tv vaak onze cloud opnames niet afspelen.

Scherm wordt zwart en komt draaiend rondje, verder gaat hij niet.

Dit ervaren wij hier erg vaak.

Op de mobile telefoon werkt het dan wel, maar zou het graag op de tv ook werkend hebben, want vindt dit uiterest vervelend, omdat we veel opnemen is dit een gemis.

Hopelijk is hier een oplossing voor.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Patserick, welkom op de Community! 🙋‍♂️

We ervaren momenteel inderdaad problemen met opnames op Net5; is het bij jou ook Net5 of speelt het op andere zenders? Het issue ligt bij de contentleverancier en wordt onderzocht. Hopelijk komt er snel een oplossing voor!

Kun je de volgende vragen zo uitgebreid mogelijk beantwoorden zodat we met een compleet voorbeeld bij de specialisten kunnen aankloppen, alsjeblieft?

Alvast bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Patserick, ik wil heel graag nog een vraag toevoegen aan het rijtje van @Jason! Kun je ook nog aangeven of welk mobiel device (bijvoorbeeld de Samsung Galaxy A13) de opnames wel worden afgespeeld? Deze informatie is heel waardevol voor onze tv-specialisten. Dankjewel alvast!

Hoi.

 

Ik heb geen box of iets dergelijke.

Zf heb ik een samsung a51.

Tv is een samsung oled type geen idee zo even.

De opnames zijn o.a. van tv een, belgische zender,net5 en Rtl 4

Deze problemen zijn heel soms ook niet, maar vaker wel.

Problemen zijn er vanaf begin. 

App op tv ook al opnieuw erop gezet.

 

Tv is niet bekabeld, was volgens monteur onzin/niet nodig.

Dus ook niet gedaan. Via wifi verbonden. 

 

Krijg ik geen melding bij reactie?

Of moet ik dat instellen?

Type tv

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Patserick, hartstikke bedankt voor de aanvulling! Momenteel ervaren we een issue dat er geen mails meer worden gestuurd met de meldingen, excuses hiervoor. Dit is gelukkig in onderzoek en we hopen dit dan ook zo snel mogelijk te verhelpen. 

Voor het probleem dat je aanstipt, heb ik zojuist een onderzoek ingeschoten. Hier heb je net ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Top dat je het specifieke tv type nog kon doorzetten, merci. Ook wil ik vragen of je kunt aangeven welke programma’s je keek op de Belgische zender en op RTL4 en Net5 en wanneer je deze opnames hebt bekeken? Dit is hele waardevolle informatie voor onze specialisten, dus dat voeg ik er graag nog aan toe. De komende tijd houd ik het onderzoek goed in de gaten, zodat ik alle updates met je kan delenk. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen! 😊

Was het programma thuis wat we opnemen en terug kijken dan.

Vaak doet hij het zo rond 19:30 slecht.

Andere programma's weet ik zosnel even niet

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Patserick, top dat je dit nog kon aanvullen - dankjewel! 💪 Je hebt inmiddels al de afspraak ingepland met Guidion, super. Mijn collega's hebben Guidion aangestuurd om dit probleem aan te pakken. Geef jij hier een korte terugkoppeling na het monteursbezoek? Ik hoop dan te horen dat je weer zonder problemen via de tv van alle Cloud Opnames kunt genieten. 

Monteur is geweest,

Alle kabels zijn in orde en overige werkt correct.

Hij vermoed een bug in de app voor het afspelen van desbetreffende opnames, vooral omdat het op de telefoon gewoon werkt en op de tv niet.

Een oplossing had hij dus direct niet, ging het terug koppelen, 

Ik zou in ongeveer 5 dagen horen wat er mee gedaan wordt.

Ik moest morgen eventueel bellen met de klantenservice. 

 

Hopelijk snel meer 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Patserick, dankjewel voor deze terugkoppeling! Ik zie dat de monteur netjes de bevindingen heeft doorgezet naar onze technische dienst, maar dat dit niet helemaal goed is doorgekomen. Ik heb dan ook opnieuw het onderzoek uitgezet om deze vermoedelijke bug te bestrijden. De komende tijd houd ik dit weer goed in de gaten en laat ik het je weten als de uitkomst bekend is. We gaan er alles aan doen om dit te fixen. 

Reageer