Beste antwoord door Rolf M.
Bekijk origineelKan niet opnemen
Ik heb sinds 2 weken t-mobile thuis maar ik kan sinds het begin niet opnemen. De recorder geeft aan dat mijn harde schijf vol is, terwijl er geen enkele opname is gedaan. Kunnen jullie helpen?
Dit helpt denk ik wel... :)
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-geeft-aan-dat-er-geen-schijfruimte-is-284278
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-geeft-aan-dat-er-geen-schijfruimte-is-284278
Hi Henkyhenk, je wil natuurlijk zonder problemen op kunnen nemen! Ik zie dat één van mijn collega's de TV-Box inmiddels op afstand gereset heeft, helemaal goed! Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten!
Helaas heeft het niet geholpen. Nog suggesties?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.