Beantwoord

Kan TV inloggegevens niet vinden

  • 7 December 2020
  • 10 reacties
  • 251 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,ik probeer een mijn tv inloggegevens op te vragen,maar ik krijg geen mail van jullie

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 December 2020, 18:41

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @daan31 

Heb je een nieuwe aanvraag gedaan?

Je gegevens kan je zien in je T-Mobile thuis account > instellingen > tv. Bij een nieuwe aanvraag zijn deze zichtbaar wanneer de installatiedatum bekend is.

Die is zaterdag jl. ingegaan

Reputatie 7
Badge +15

@daan31 

Heb je gekeken bij instellingen > tv in je T-Mobile account?

Ik heb nog geen account,ik vraag deze elke keer aan maar krijg niks v jullie in m'n mail

Reputatie 7
Badge +15

@daan31 

Als het goed is had je ook een mail ontvangen met een link om een account aan te maken maar als je via de website probeert een account aan te maken kan het zijn dat je later de mail krijgt, kijk ook eens bij de spam.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @daan31 Als je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privé berichtje stuurt, dan check ik het gelijk voor je (mocht het nog niet gelukt zijn)!

Hallo, ik heb een abonnement Internet + TV afgesloten maar kan dit niet terugzien in mijn account. Er staan ook geen inloggegevens voor de TV.

Reputatie 7

Hi @Carla40, goed dat je het bij mij aankaart! Geen zorgen - je hebt zeker wel een TV abonnement. Mocht je het niet kunnen inzien van My T-Mobile Thuis, wil je mij dan een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Ik zal ze dan direct toesturen! 

@Boris niets ontvangen.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Carla40, heb je al een privébericht verzonden? Boris is er eind van de middag weer, als je het al gedaan hebt zal hij dan meteen een reactie geven. Als je niet meer wilt wachten, kan je mij ook een privébericht sturen met de gegevens waar Boris om vraagt. Ik help je dan graag verder!

Reageer