Beantwoord

Kanaal Nickelodeon wordt niet uitgezonden op 171

  • 30 April 2017
  • 25 reacties
  • 1686 Bekeken

Reputatie 1
Waarom wordt Nickelodeon niet uitgezonden op kanaal 171? Momenteel is het content het zelfde als Spike op kanaal 19. In de programma gids klopt de programmering wel! Kunnen jullie dit gauw fiksen please? Bij zowe KPN als ziggo wordt dit wel goed uitgezonden!
icon

Beste antwoord door Lempke1989 12 May 2017, 12:13

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Hey Gijsj16, dat is vreemd. Ik heb hier nog geen andere meldingen ontvangen. Ik wil even wat checken. Kun je controleren of je niet toevallig een favoriete zenderlijst hebt aanstaan? Menu // instellingen // favorieten. Kun je hierna de TV Box voor 10 seconden van de stroom halen?

Het zou hierna gewoon weer moeten weken. Kun je dit testen?
@Sander
Hier heb je nog een melding dan. ;)

Ik weet bijna zeker dat Gijs de avondprogrammering bedoelt. Ik zei heel toevallig laatst (weekend van 22 april) nog tegen een logee hier "kijk we hebben hier nog steeds Spike 's avonds, ondanks het feit dat Spike al behoorlijk lang een eigen kanaal heeft".

Onder 'Favorieten' staat hier links "Activeer Favorieten 1" en in het midden de complete zenderlijst, verder niets, nooit geactiveerd ook.
Reputatie 1
HOi Sander,

Het is idd avondprogramma.
Aan en uitzetten van het kast je werkt niet! (al meerdere keren gedaan)

Ik wou Zoey101 kijken, programma gids klopt wel maar de goede zender wordt niet getoond (zie foto)

Reputatie 7
Nou, dan wil ik dit wel graag even doorzetten! Willen jullie mij allebei een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? Dan zet ik het na het weekend naar onze technische dienst door. Jullie zeggen avondprogrammering, dus dit is vanaf 18:00? Als ik nu namelijk kijk, zie ik gewoon de programmering van Nickelodeon.

Ik ben heel benieuwd wat de oorzaak kan zijn!
Of vanaf 18:00 of 20:00, ik durf het niet met zekerheid te zeggen, de avondprogrammering is hier in ieder geval nog altijd Spike. 😛
Reputatie 7
Badge +4
Had het een tijdje geleden ook gemeld, maar is helaas niets mee gebeurd.
Reputatie 7
@all,

Bedankt voor alle gegevens. Ik heb even geschakeld met onze TV mensen. 's Avonds wordt er inderdaad Spike uitgezonden op 171, zoals jullie aangeven. Dit is niet helemaal de bedoeling, uiteraard. :(

Voor het eind van de week zal hier in dit topic meer duidelijkheid komen. Nog even geduld, we werken er aan!
Reputatie 7
Badge +1
Ik weet niet hoe het werkt bij providers als T-mobile of Telfort zeg maar providers die de streams versturen over glasvezel of koperdraadjes.
Zelf heb ik verschillende jaren vlak bij Zevenaar gewoond en daar stond een zend en ontvang station van UPC later Ziggo dit bestond uit een aantal grote masten vol gehangen met schotels en een bijbehorend gebouw van uit dit station worden alle streams verzonden naar alle Ziggo klanten in noord en oost Nederland.
Als ik het zo kon zien aan het aantal schotels werd er nog geen 10% van de zenders welke men daar kon ontvangen ook werkelijk door gestuurd zelfs bij het meest uitgebreide pakket.
Hi,

Goed nieuws. De zender zal in de nacht van 14 op 15 mei vervangen worden. Vanaf a.s. maandag zal de zender dus weer zichtbaar zijn!

Enjoy!

Da's goed nieuws.
Reputatie 3
Mm, dan is dat waarschijnlijk de reden dat ik kanaal 171 nu 2 maal zie staan.


Maar eens even een powerflipje doen...


Edit : da's verassend... Zie dit maar op 1 van m'n 2 boxen, maar na een powerflip verandert er niks :?
@Eric_E
Ik zie het inderdaad. Gelukkig zit de zender er nu wel in. Ik zal er voor zorgen dat 1 van de 2 gaat verdwijnen. I'll keep u posted
De dubbele zender zal komende nacht verdwijnen.

Herstel: hij zal in de nacht van dinsdag naar woensdag verdwijnen!
Dat is dan weer niet wat we willen lezen.

Reputatie 6
Badge



Nergens last van ... 😉 . Ook nooit een dubbele 171 in de lijst gehad dus zal wel alleen voor degenen met de 'KPN' streams zijn ...
Avondprogrammering begon eerst om 2000u. maar het programma hierboven is nog steeds in het Nederlands (bij het volgende programma nog maar eens een keer controleren of die dan in het Engels is. Edit: nu na 2100u. 'H2O' en idd nu in het Engels met NL ondertiteling)
Reputatie 7
Badge +1
Waarom maakt T-mobile onderscheid bij de klanten welke gebruik maken van een glasvezelaansluiting? sommigen krijgen de kwalitatief veel betere streams van T-mobile zelf terwijl anderen, dus ook ik het moeten doen met de slechte streams van KPN, terwijl we net zoveel per maand betalen? we hebben het niet over DSL aangezien daar haast geen fatsoenlijke streams mogelijk zijn.
Reputatie 6
Badge
Waarom maakt T-mobile onderscheid bij de klanten welke gebruik maken van een glasvezelaansluiting? sommigen krijgen de kwalitatief veel betere streams van T-mobile zelf terwijl anderen, dus ook ik het moeten doen met de slechte streams van KPN, terwijl we net zoveel per maand betalen? we hebben het niet over DSL aangezien daar haast geen fatsoenlijke streams mogelijk zijn.

Volgens mij zijn ze gewoon fysiek gebonden aan het aanbod welke per stad/regio kan verschillen https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/eigen-streams-t-mobile-thuis-278031

Waar niet de eigen apparatuur staat hebben ze hier de WBA optie (anders dan KPN zelf nog dus, maar dezelfde kwaliteit als de KPN HD+ van kanaal 661 maar dat is natuurlijk al vaak genoeg gezegt op het oude forum) https://www.kpn-wholesale.com/nl/onze-producten/consumenten-eindgebruikers/televisie.aspx Misschien is de beschikbaarheid anders op WBA vs WMP (zou te vergelijken moeten zijn met andere providers met WBA tv streams; Fiber misschien?).
Heb Nickelodeon vannacht rond half drie eindelijk gespot, hooray! (Geen idee hoe laat 'ie precies vervangen is, ergens tussen half één en half drie. 😛 )

Reputatie 7
Yes, Nickelodeon zou vanaf nu weer gewoon op 171 moeten zitten. Geen rare avondprogrammering of dubbele kanalen: gewoon Nick!

Dank je wel @Lempke1989 voor je updates en @Kaassausje voor het checken!

@BeMu en @Apis4, geloof me, we zouden het liefste iedereen in NL op ons eigen netwerk op glasvezel willen leveren. Niet iedere regio heeft die optie, zoals Apis4 aangaf. Zo kan het dus ook voorkomen dat een storing net bij het ene netwerk zit en niet bij het andere. 😞 Ach, je leert ermee leven... 😉
@Sander
Geen probleem, met z'n allen kunnen we het product vast hier en daar nog wat bijschaven, daar hoort feedback ook bij. 🙂
Reputatie 1
Dank voor het snelle oplossen! In de app gaat het nog niet goed. Is dit ook nog te fiksen? Alvast bedankt!!

Reputatie 7
Hoi Gijsj16, heel scherp! Heel vreemd dat daar nog wel de avondprogrammering van Spike te zien is. Speelt het nog steeds als je de app helemaal afsluit en opnieuw opstart? Ook op een ander mobiel apparaat?
Reputatie 1
Sorry voor het laat reageren! Volgenmij is dit nu ook verholpen!
Reputatie 7
Hoi Gijsj16, dat is fijn om te horen. Ik heb nog geen terugkoppeling gekregen. Zo zie je maar, het forum is iedereen te snel af! :P

Bedankt voor de update!

Reageer