Beantwoord

Kapotte afstandsbediening

  • 4 December 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen moderators, medewerkers etc….

Mijn afstandsbediening(OUD exemplaar) op de slaapkamer heeft het begeven. Alle toetsen werken behalve de ¨stb¨en de ¨tv¨ knop, die reageren nergens meer op, ook het rode lampje doet het dan niet als ik één van de twee indruk.

Nu heb ik nog een afstandsbediening(NIEUW exemplaar) omdat ik meerdere TV´s heb en die gebruik ik nu even maar dat geeft ook maar ergernis, lig ik in bed en dan denk ik, o ja, de afstandsbediening doet het niet en moet ik mijn bed weer uit naar de kamer om de andere op te halen.

Mijn vraag is of ik een andere afstandsbediening zou kunnen krijgen zodat ik weer rustig in mijn bed kan blijven liggen kijken.

Met vriendelijke groet,

Huib van Hoorn

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 4 December 2022, 15:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 2

@CrisTien Dank voor je medewerking. Ik ga erachter aan en ook nog een fijne middag.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @huibvanhoorn, mooi om te zien hoe we elkaar helpen op de Community! 😄👍 Ik zie dat het inmiddels gelukt is om in het algemene topic te reageren, fijn!

Dit topic gaat nu op slot. 

Reputatie 7
Badge +14

Oeps @huibvanhoorn  Dat lijkt mij ook mega lastig.

Je kan hem Hier Bestellen. De moderators handelen dat verder af.

Zet wel even je klantnummer in je Community account (kan niemand meelezen) zodat de lieve moderators gelijk weten waar de Afstandsbediening  heen moet.

Fijne middag