Beantwoord

kastjes lopen iedere keer vast

  • 20 September 2022
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Als enkele dagen lopen de kastjes iedere keer vast 

Met de stekker eruit en weer erin doet hij het weer maar dat gebeurt enkele keren per avond

Alles ligt bedraad dus dasr ligt het niet aan

icon

Beste antwoord door Lisa 20 September 2022, 10:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Monnijenhof, hartstikke goed dat je in dit topic aanklopt! Ik help je heel graag, want ik wil dat je zonder problemen tv kunt kijken. Heb je toevallig een Amino Aria 7x TV Box? Momenteel ervaren meerdere klanten met een Aria 7x vastlopend beeld, waarna een powerflip nodig is om het tijdelijk te verhelpen. Dit probleem is in onderzoek bij de leverancier en we wachten op een structurele oplossing om dit probleem te verhelpen. Ter test is voor het weekend bij een aantal Amino Aria 7x TV Boxen een firmware versie teruggezet om te testen of dit het probleem verhelpt.

Mocht je een andere TV Box in huis hebben, dan neem ik graag jouw verbinding onder de loep. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op jouw abonnement uit. Kun je dan een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? 💪

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen.

Reputatie 7

Hi @Monnijenhof, je hebt de gegevens per ongeluk hier openbaar gedeeld! Ik heb ze snel weggehaald, want dit is niet in richtlijn met onze huisregels. Ik heb wel meteen je abonnement erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad de Amino Aria 7x TV Boxen in huis hebt. We zijn druk bezig om deze issues op te lossen. Hopelijk ervaar je snel dat de vastlopers verleden tijd zijn. Excuses voor het ongemak! ❤

Reputatie 7
Badge +1

@Lisa Is het misschien een optie om in het reactie veld een regel te vermelden om geen privé gegevens te vermelden, de huidige regel is wat dat betreft zeker voor nieuwe forum gebruikers nogal onduidelijk, daar er juist staat zoveel mogelijk details vermelden.

Reputatie 7

Hi @BeMu, super goede feedback van je! Ik ga graag intern eens bespreken wat hierin mogelijk is. Dankjewel voor het meedenken. 

Als enkele dagen lopen de kastjes iedere keer vast 

Met de stekker eruit en weer erin doet hij het weer maar dat gebeurt enkele keren per avond

Alles ligt bedraad dus dasr ligt het niet aan

Ook bij mij en ik ben het zat

Al maanden contact er over met helpdesk maar gebeurt niks , is het slechtste probleem oplossende bedrijf wat ik in m’n leven heb meegemaakt. Als er geen oplossing komt ben ik weg en zal ik slechte reclame maken voor T mobile, zo hoor je niet met klanten om te gaan

G.Trapman 

Reputatie 7

Hi @Trappetoni, dankjewel voor het melden! Weet dat ik mij jouw frustratie zeker kan voorstellen. Deze frustratie delen wij met je, want we willen ook niets liever dan dat dit wordt opgelost. Mijn collega's zijn nog steeds heel druk bezig met het onderzoek. Zo heeft het TV team onder anderen een test TV Box en zijn ze aan het monitoren wat er gebeurt met de TV Box bij een crash. Ik hoop hier snel meer over te horen. Excuses voor het ongemak! ❤

Reageer