Beantwoord

"Kies 'FOX Sports compleet'. Zet nu aan voor € 12,50 per maand en kijk de eerste maand gratis"

  • 16 August 2017
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Wil het graag uitproberen, kan ik na de eerste maand opzeggen en op die manier dus (eigenlijk) gratis uitproberen?
icon

Beste antwoord door Sander 17 August 2017, 14:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi rik2371, jazeker dat kan! Ieder TV pakket kun je maandelijks opzeggen. Let wel op: je hebt wel een maand opzegtermijn. Als je dus alleen die eerste maand het pakket wilt zien, dan dien je het direct na activatie weer op te zeggen! :)

Je kunt alle zenderpakketten aan- en uitzetten via My T-Mobile Thuis.
Beste Sander van T- mobile,
Als ik het goed begrijp kan je dus 1maand gratis genieten van Fox sport compleet; om het uit en proberen.
Hoe zeg je dit direct na activatie dan weer op? Door het pakket weer “ uit te zetten” of?
Reputatie 6
Badge
Beste Sander van T- mobile,
Als ik het goed begrijp kan je dus 1maand gratis genieten van Fox sport compleet; om het uit en proberen.
Hoe zeg je dit direct na activatie dan weer op? Door het pakket weer “ uit te zetten” of?


Dat klopt idd, je kan het meteen na activatie met het schuifje weer uit zetten (niet vergeten dit op dezelfde dag te doen en dan is het maar het best dit meteen te doen).

Reageer