Beantwoord

kijken uit de cloud niet mogelijk via Ipad wel via laptop ( windos)

  • 29 July 2021
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

Heb nu zo'n 3 mnd T Mobile met tv anywhere app en cloud opnames mmogelijkheid.

Ben tot ontdekking gekomen dat kijken uit de cloud ( opgenomen programma) niet kan met mijn apple ipad na 7 dagen maar wel via een windows laptop.

Hoe kan dit?

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 22 August 2021, 15:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6

Hoi @carlodewit, dit is niet de bedoeling, je hoort de opnames via elk apparaat te kunnen bekijken. Ben je ingelogd met de juiste inloggegevens en via hetzelfde profiel? Zou je mij een screenshot willen sturen van de melding die je krijgt wanneer je via de iPad probeert te kijken? Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @carlodewit Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor type iPad het hier betreft en welke software versie van het besturingssysteem is geïnstalleerd. 

Maakt niet uit,

Het lukt niet met zowel mijn Ipad air, Iphone met nieuwste software als de Ipad mini van mijn echtgenote en de laatste software om alles te lijken via het default profiel.

Sommige opnames lukken wel maar andere weer niet.

Reputatie 7

Hi @carlodewit, merci voor de terugkoppeling! Zou jij ons kunnen voorzien van een screenshot zoals @Ginny aangeeft? Dan kan ik de melding die jij krijgt uitpluizen. Goed om te weten dat jij op de apparaten wel gebruik maakt van de meest recentie versie van de App. Zou jij de App eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Kan jij daarnaast zo gedetailleerd mogelijk vertellen wat jij precies te zien krijgt als jij de App opstart op één van deze apparaten? Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier zo goed mogelijk mee kan helpen! 💪

Hallo,

Ik heb de laatste versies vd app en ook al eens opnieuw geinstalleerd.

Wanneer het niet lukt zie ik alleen dansende bolletjes wanneer ik het opgenomen programma wil opstarten of soms een zwart scherm wat zwart blijft!

Dan pak ik mijn windows10 laptop en het lukt meteen.

Dit was zo tot tot vorige week maar sinds wzh van T-Mobile aan het netwerk is dit niet meer zo en lijkt alles goed te functioneren. Wat, wie en hoe dit verbeterd is, weet ik dus niet.

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @carlodewit super fijn om te horen dat alles weer lijkt te functioneren!:grinning: Het lijkt erop dat het een bug was en is dit opgelost tijdens het onderhoud aan het TV platform. In ieder geval een goed teken dat het is opgelost!

hoe installeer ik tv op mijn (windows laptop?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marcel 1963,

Welkom op de Community!

Om TV te kijken op je laptop hoef je niets te installeren. Ga in de browser naar t-mobiletv.nl en log daar in met je TV-klantnummer en pincode. Vanaf daar wijst het zichzelf, maar mocht je er niet uit komen, laat het gerust weten!

Reageer