Beantwoord

Koppelcode Fox Sports Go

  • 26 April 2018
  • 8 reacties
  • 9051 Bekeken

Hallo,

Ik ontvang graag mijn koppelcode om foxsport Go te activeren
icon

Beste antwoord door Brian 11 December 2018, 11:30

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Elkjaergortemaker, welkom op het klantenforum.

De koppelcode is je TV klantnummer. In dit topic vind je een uitgebreide beschrijving over Fox Sports Go. Laat je weten of je daarmee verder komt?
Reputatie 1
Als ik mijn klantnummer invul krijg ik de melding: 'Koppelcode bestaat niet'. Ik heb echt het juiste nummer ingevuld (gebruik dit nummer ook bij ZiggoSport Go). Wat kan ik nu het beste doen?
Reputatie 7
Hi @X55T20, om misverstanden te voorkomen, gebruik je je Klantnummer of TV Klantnummer? Dit zijn namelijk twee verschillende dingen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de juiste gegevens, laat zeker even weten of het gelukt is!
Reputatie 1
Ik kan mijn privebericht niet lezen. Er staat dat ik geen toegang heb tot de pagina. Ik heb al mijn accounts geprobeerd ook met wachtwoord vergeten maar ik kan mijn privebericht niet lezen.
Met Fox Sports Go heb ik mijn TV Klantnummer gebruikt en deze werkt niet. Ook met mijn Klantnummer krijg ik de melding 'Koppelcode bestaat niet'
Reputatie 1
Ik heb mijn privebericht gelukkig wel kunnen lezen. Helaas krijg ik met dit nummer nog steeds de melding: 'Koppelcode bestaat niet'. Wat nu?
Reputatie 7
Hi X55T20, zoals zojuist al even via privébericht besproken heb je Fox Sports 1 in het basispakket zitten maar om Fox Sports Go te kunnen gebruiken heb je Fox Sports Eredivisie of Compleet nodig. Excuses voor de onduidelijkheid en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
waar kan ik mijn koppelcode krijgen voor fox sports go
kan ik graag snel geholpen worden
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Kim18021979,

Zoals eerder in dit topic is aangegeven is dit het TV klantnummer. Dit is het nummer waarmee je ook jouw TV decoder hebt geactiveerd.

Let wel; Fox Sports Go werkt alleen, zoals hierboven ook aangegeven staat, in combinatie met een aanvullend Fox Sports pakket. Dus niet met enkel het Fox Sports 1 kanaal in het basispakket.

Reageer