Koppelen afstandsbediening met TCL televisie model TCL 55C635 lukt niet

  • 20 May 2023
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Koppelen van afstandsbediening met televisie, TCL 55C635, wil niet lukken. Gaat om afstandsbediening met linksboven een grote ronding. Afstandsbediening gereset, wat gelukt is, maar koppelen nog steeds niet gelukt. Weet iemand een oorzaak of oplossing?

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Joop uit Hoofddorp, het klinkt nu alsof je de TCL afstandsbediening probeert te koppelen, maar je kunt de T-Mobile ab het beste koppelen aan tv en TV Box zodat je beide met één ab kunt bedienen. Ik denk niet dat het andersom kan met de TCL ab - althans dat zou niet moeten werken lijkt me.

Je kunt middels het stappenplan op onze servicepagina de T-Mobile ab koppelen: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joop uit Hoofddorp 

Kijk eens in dit onder koppelen tv en tv box, daar staat hoe je hem moet koppelen en je vindt er ook een link naar een PDF bestand die codes for een TCL televisie bevat.

Ik heb het PDF bestand bekeken en twee codes gevonden voor een TCL televisie. Helaas werkten geen van beiden. Diverse malen geprobeerd, maar helaas!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joop uit Hoofddorp, het klinkt nu alsof je de TCL afstandsbediening probeert te koppelen, maar je kunt de T-Mobile ab het beste koppelen aan tv en TV Box zodat je beide met één ab kunt bedienen. Ik denk niet dat het andersom kan met de TCL ab - althans dat zou niet moeten werken lijkt me.

Je kunt middels het stappenplan op onze servicepagina de T-Mobile ab koppelen: Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis

Reageer