Laatste tijd vaak haperingen en hangers tv zenders en internet

  • 6 January 2023
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2

Laatste tijd vaak haperingen en hangers tv zenders en internet.

Kan iemand dit verklaren?

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RayEnAng, slim dat je het aangeeft, bedankt voor de melding! Ervaar je dit op meerdere zenders en zo ja: op welke zenders en gedurende welke programma's of is dit puur willekeurig en komt het in alle programma's voor? Ik zie in je klantprofiel dat je vier TV Boxen gebruikt, gebeurt het op alle TV Boxen? Wat bedoel je precies met “hangers”? 

Reputatie 2

Het beeld blijft hangen… Net ook weer 14:50uur, Geen internet en geen tv dus. Duurt een paar minuten en dan wordt het weer hervat. Modem al gereset, kastjes ook. Blijft gebeuren.

Reputatie 2

En ja, het gebeurt op elke decoder, want geen internet...

Reputatie 7

Hi @RayEnAng, heel fijn dat je dit meteen kon doorgeven! Ik heb jouw verbinding gecheckt en ik zie een zogenoemde lease time error terug. Een lease time error ontstaat wanneer het apparaat geen geldige lease gepusht kan krijgen vanuit de DHCP-server; dit komt vaak doordat het uitgelezen MAC-adres niet overeenkomt. Dit kun je herstellen door alle aangesloten apparaten los te koppelen, het modem te resetten en daarna een reprovisie op het modem en de WAN (de binnenkomende verbinding) te laten uitvoeren. De reprovisie kun je aan ons verzoeken, dit doen we met alle plezier voor je. Laat jje het weten zodra alles opnieuw opgestart is? 💪

Reputatie 2

Hi @RayEnAng, heel fijn dat je dit meteen kon doorgeven! Ik heb jouw verbinding gecheckt en ik zie een zogenoemde lease time error terug. Een lease time error ontstaat wanneer het apparaat geen geldige lease gepusht kan krijgen vanuit de DHCP-server; dit komt vaak doordat het uitgelezen MAC-adres niet overeenkomt. Dit kun je herstellen door alle aangesloten apparaten los te koppelen, het modem te resetten en daarna een reprovisie op het modem en de WAN (de binnenkomende verbinding) te laten uitvoeren. De reprovisie kun je aan ons verzoeken, dit doen we met alle plezier voor je. Laat jje het weten zodra alles opnieuw opgestart is? 💪

Hoi Lisa,

Klaar voor de reprovisie… Beam me up 

Reputatie 7
Badge +4

Bliep bloop, modem has been beamed.

 

Klein geintje @RayEnAng. 😜 Het is gelukt hoor! De reprovisie is doorgekomen en als je de apparaten één voor één weer aansluit zou het weer goed moeten werken. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten en dan springen we weer voor je in de bres! 

Reputatie 2

🙂 Thnx, 

Reageer