Beantwoord

letters invoeren met afstandsbediening

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 14591 Bekeken

Hoe voer ik mijn klantnummer in die met drie letters begint? Het lukt niet om met de afstandsbediening van het tv kastje letters in te voeren.
icon

Beste antwoord door Glassertje 15 August 2019, 09:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ivokwee,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt en wat aardig van je dat je jouw vader hierbij helpt! :smile: Sorry, ik vind inderdaad ook dat dit duidelijker kan.

Een kleine toelichting wat betreft het gebruik van twee verschillende brieven: wij sturen het TV klantnummer en de TV pincode in twee verschillende brieven op om de kans op fraude zo klein mogelijk te houden. Natuurlijk denk ook ik dat er weinig mensen zijn die de moeite zouden doen om iemand's TV gegevens te stelen, alleen kan het aardig in de papieren lopen als iemand anders bijvoorbeeld een hoop films zou huren via het TV account van jouw vader. Dit is ons ook niet onbekend, en daarom voorkomen wij dit het liefst zo veel mogelijk voor je vader en andere klanten. 

Ik wens jouw vader nog veel kijkplezier toe!

Stomme verwarring, dikke zooi. Duurde twee uren voordat we er achter kwamen voor mijn bejaarde vader. Dan ook zijn TV-klantnummer en pincode op twee verschillend brieven. Echt een zooitje voor bejaarden...

Reputatie 7
Badge +4
Klopt @Glassertje,

Ik snap de verwarring. Vaak wordt het klantnummer en TV klantnummer als benamingen gebruikt. Het eerste is met letters. Het tweede - TV klantnummer - is met enkel cijfers. Dit TV klantnummer (en pincode) vind je in het schrijven dat je van T-Mobile hebt gehad of in jouw My T-Mobile Thuis omgeving.
Reputatie 6

Hoi @Paulobaas

Je moet niet je klantnummer invoeren, maar je abonneenummer. Deze heb je via mail gehad, maar kun je ook terug vinden in Mijn T-Mobile, onder instellingen > TV.

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Reageer