Beantwoord

LG 49UM7400PLB TV lukt het niet om datum en tijdsinstelling te sychroniseren met T-Mobile. o.a. Youtube en Netflix app werken nu niet.

  • 25 May 2021
  • 3 reacties
  • 1250 Bekeken

Kreeg een melding van o.a. de Youtube en Netflix app dat het niet mogelijk is deze op te starten omdat datum en tijdsinstelling van de TV niet meer juist is.

Bij de instellingen van de TV staat dat datum en tijd AUTOMATISCH wordt bijgehouden (kennelijk om te synchroniseren met de server van T-Mobile). Maar dat lukt niet meer. Heb getracht om HANDMATIG datum en tijd van de TV aan te passen, dat is niet mogelijk omdat die datum tijd synchronisatie op automatisch staat.

Ik heb vervolgens de TV gereset naar de fabrieksinstellingen. Op enig moment wordt getracht de Gebruikersvoorwaarden van LG te downloaden. Dit wil maar niet lukken. En de Gebruikersvoorwaarden moeten EERST geaccepteerd door mij worden om de door aangeboden Apps te installeren. En nu ontbreekt dus de Youtube app in zijn geheel.

IK verzoek T-Mobile dit probleem omtrent de datum / tijd synchronisatie met LGTV toestellen z.s.m. op te lossen.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 25 May 2021, 20:35

Bekijk origineel

3 reacties

Wie zegt dat het aan T-Mobile ligt, misschien liggen de LG servers er wel uit waarmee je TV verbinding wil maken, of de time server waar de LG op ingesteld staat.

Altijd leuk die smart tv’s voor je het weet worden ze niet meer ondersteund en heb je een dood smartloos scherm, dat zou ook nog kunnen, LG is niet zo best met ondersteuning.

Heb even proberen te zoeken bij LG, maar zoals ik al dacht, doolhof van rondjes op de LG site.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo jmvdbijl,

Welke modem heb je? Dit is een bekend probleem i.c.m. een Draytek modem.

Zie onderstaande topic:

Mvg. Marcel

Hoi Marcel,

Ik heb inderdaad een Draytek modem.

Dank voor het meegestuurde topic.

Ga ermee aan de slag.

Mvg Jeffrey

Reageer