Ik heb sinds afgelopen week een nieuwe televisie (Philips 49PUS7503/12). Prachtig ding!
Het jammere is nu wel dat de beeldkwaliteit via de TV Box erg slecht is, dit is heel goed zichtbaar bij voetbalwedstrijden.
Ik heb afgelopen week al contact gehad en een nieuwe TV Box opgestuurd gekregen. Deze aangesloten, maar jammer genoeg geen verbetering. Ook een andere HDMI kabel geprobeerd, de box direct op het modem aangesloten en de laatste updates op de tv geïnstalleerd. Dit alles mocht niet baten.
De klantenservice grenst aan het schandalige, er is totaal geen terugkoppeling naar mij toe wat er precies op de achtergrond gebeurd en ik moet er continue zelf achter aan gaan. Daarnaast komen de werknemers op de klantenservice al helemaal niet verder dan: ‘Ik herken dit probleem niet, ik zal het doorgeven’. Waar is het kleine stukje service naar de klant toe gebleven?
Ik hoop via deze weg dat iemand mij kan verder helpen.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel