Beantwoord

Matige beeldkwaliteit

  • 2 November 2018
  • 1 reactie
  • 554 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 20 reacties
Hoi,

Ik heb sinds afgelopen week een nieuwe televisie (Philips 49PUS7503/12). Prachtig ding!

Het jammere is nu wel dat de beeldkwaliteit via de TV Box erg slecht is, dit is heel goed zichtbaar bij voetbalwedstrijden.

Ik heb afgelopen week al contact gehad en een nieuwe TV Box opgestuurd gekregen. Deze aangesloten, maar jammer genoeg geen verbetering. Ook een andere HDMI kabel geprobeerd, de box direct op het modem aangesloten en de laatste updates op de tv geïnstalleerd. Dit alles mocht niet baten.

De klantenservice grenst aan het schandalige, er is totaal geen terugkoppeling naar mij toe wat er precies op de achtergrond gebeurd en ik moet er continue zelf achter aan gaan. Daarnaast komen de werknemers op de klantenservice al helemaal niet verder dan: ‘Ik herken dit probleem niet, ik zal het doorgeven’. Waar is het kleine stukje service naar de klant toe gebleven?

Ik hoop via deze weg dat iemand mij kan verder helpen.
icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2018, 14:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Kjeld., allereerst van harte welkom op de Community! Naast het verwisselen van de TV Box hebben mijn collega's op 1 november op de achtergrond wat aanpassingen aan de instellingen gedaan. Te zien aan jou bericht heeft dit niet geholpen. Ik zie de aantekeningen van mijn collega dat je een 720p resolutie blijft houden in plaats van Full HD, klopt dat? Er zijn meer klanten waarbij dit speelt en we zijn dit aan het onderzoeken, zodra ik meer weet neem ik via hier contact met je op!

Update 03-12-2018 - Dit blijkt een wat groter 'issue' die we moeten verhelpen met een firmware update. We hebben het probleem aangekaart bij de ontwikkelaar. Ik heb op het moment geen indicatie van wanneer het definitief is verholpen maar wordt dus aan gewerkt!

Reageer