Beantwoord

media box retour, ontvangen mail en brief, is al lang teruggestuurd.

  • 20 July 2021
  • 8 reacties
  • 171 Bekeken

Media box 24 juni via site opgezegd.

Media box 26 juni retour.

Nu al 3 mailtjes en een brief waarin gesteld wordt dat wij hem binnen 8 dagen moeten terugsturen, waarin gedreigd wordt met een boete van 90 euro. Hier ben ik niet van gediend. Ga eerst maar eens in jullie magazijn zoeken waar of hij staat.

Vrijdag telefonisch contact gehad, met klantenservice, die melde dat de media box al lang was ontvangen, echter niet verwerkt. Track en tracé code hierbij doorgegeven.

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 July 2021, 14:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Leenaars  Welkom in de community!
Heb je tenminste het bewijsje bewaard dan zou ik mij maar geen zorgen maken. Je kan het afgifte bonnetje hier uploaden de moderators gaan je dan verder helpen!  Hopelijk is het snel opgelost.
Fijne avond

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Leenaars, bedankt voor het plaatsen van jouw verzendbewijs: ik heb deze toegevoegd aan het klantprofiel en onze technici hebben ervoor gezorgd dat de TV Box afgemeld is. Bedankt voor het retourneren, je zult nu geen onterechte boete aankondigingen meer ontvangen. Mocht dit onverhoopt toch wel gebeuren, dan kunnen deze linea recta de prullenmand is.

25 juli het volgende mailtje, als dit maar goed komt. Zie onderstaand. Het is dus nog niet geregeld en de klant is de dupe.

———————————————————————————————————————————————————————————————

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 90,00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk. 

Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:
De TV Box(en)

Wil je dit aan ons terugsturen? Dat gaat heel makkelijk: 

1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een (oude) doos. 
2. Vermeld het retournummer bij het pakket: VDA77740-1.
3. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Doe dit binnen 8 dagen nadat het T-Mobile Thuis abonnement is opgezegd. Versturen kan bij elk PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Het adres is: 

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren tot je bericht krijgt dat we het pakket binnen is. 

Vragen
Andere vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/retourpakket

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Leenaars, goed dat je het meldt, maar je kunt dit bericht volledig negeren. De apparatuur is retour gemeld, alleen kan fysiek gezien nog niet volledig afgeboekt worden - sorry voor de overlast. Wij zullen het administratieve zelf oplossen, daar gaan we jou niet mee belasten. Dat betekent wel dat het kan zijn dat je extra berichtgeving ontvangt ten aanzien van een boete of iets van dergelijke aard, maar zoals ik hierboven aangaf, kunnen deze meteen de prullenmand in. Dankjewel voor je begrip en nogmaals excuses dat je onterechte e-mails ontvangt van ons!

Beste Jason,

Jammer, er wordt deze maand 90 euro extra afgeschreven voor het niet terug sturen media box. Ik weet even niet meer hoe het verder moet, jouw verzekering dat het goed gaat komen, was dus niks waard. Opsturen van verzendbewijs heeft dus ook geen enkele waarde het wordt totaal genegeerd bij de administratie. Jij zal ongetwijfeld je best gedaan hebben, het resultaat is echter dat wij €90 euro moeten betalen.

 

met vriendelijke groeten,

dhr Leenaars

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Leenaars ,

Dit is zeker niet zoals het hoort te gaan. Hier zal ook Jason niet blij van worden. Ik ken Jason en weet zeker dat hij morgen met een uitleg komt en ik verwacht ook een passende oplossing. Dus ik vraag nog geduld te hebben tot morgen (woensdag).

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Leenaars, dit valt niet goed te praten dus dat deel sla ik liever over, maar ik wil je wel namens mij en het financiële team een oprechte sorry aanbieden. Het is weer misgegaan in de administratie, ondanks het plakken van jouw verzendbewijs, het afmelden van de apparatuur en de verzekering vanuit de Klantenservice afdeling dat het goed zou komen. Duizendmaal excuses en nederigheid: ik zie dat mijn collega's het nu wel correct opgepakt hebben, alle lof aan hen hiervoor. 

Een volgende keer zal ik zeer zeker niet meer blindelings afgaan op de bevestiging vanuit anderen, maar hier zelf continu druk op blijven uitoefenen, een wijze les, maar voor jou een frustrerende. 

Het geld dat nu ten onrechte afgeschreven is, zal op een volgende factuur verrekend worden.

Als ik ooit nog iets anders voor je kan doen, dan beloof ik je dat er geen administratieve fouten meer worden gemaakt - voor zover ik daar 100 procent controle op kan uitoefenen!

 

Reageer