Beantwoord

Mijn opnames gaan op zwart beeld

  • 26 December 2020
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

Hallo

Ik wil bijvoorbeeld de frank visser opname kijken.

En nu gooit de box mijn beeld op zwart en geen geluid. 

Hdmi blijft zoeken. 

Het is bij enkele opnames een huis vol speelt hij wel gewoon af. 

Het licht dus echt niet aan de tv 

En de reset ook al geprobeerd ipv 20 seconden 30 seconden het modem eruit gehad voor de zekerheid na opstarten modem stroomtoevoer aangesloten op de tv box.

Wachtend op de melding geen internet toen internet erin gedaan.

Maar heeft niet geholpen. 

Net op de tv app gecheckt daar doet hij het wel maar daar heb ik nu niks aan. 

Als bijna al mijn opnames thuis het niet gaan doen. 

Wie heeft hier de oplossing dit is sinds 1 a max 2 weken het geval. 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 31 December 2020, 17:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Truckerpeppie,

 

Ik denk graag mee! Ik heb daarom wat vragen voor je om te kijken wat hier de oorzaak van kan zijn. Het belangrijkste is of er ook een foutmelding in beeld komt. Of blijft het beeld geheel zwart? Wat bedoel je precies met de HDMI blijft zoeken? Je geeft ook aan dat het niet bij alle opnames speelt. Kun je aangeven bij welke zenders dit gebeurt? Misschien zit hier een trend in. Tot slot, kun je aangeven hoe de TV Box is aangesloten op het modem? Maak je bijvoorbeeld gebruik van switches of adapters?

 

Ik hoor graag zodat we dit tot op de bodem kunnen uitzoeken!

Hoi

Nee rechtsreeks vanaf het modem naar het tv kastje 

Nee het is wisselend bij welke zender. 

Als ik de home cinema stroomloos maak doen ze het wel weer kom ik achter gisteren. 

Maar nu bleef gisteravond dus wel het beeld maar bleven ineens alle opnames laden

Dus weer een ander probleem 

Het eerste lijkt opgelost denk ik en te komen door de home cinema maar ben hier niet helemaal zeker van maar als ik die opnieuw opstart dan doen ze het wel. 

Maar zoals ik al zei gister bleven de opnames allemaal gewoon laden dus zo'n draaiend cirkeltje 

 

Reputatie 7
Badge +8

@Truckerpeppie Als ik het goed begrijp, blijft de opname alleen maar laden en eindigde dit niet in een foutmelding of in opname mislukt? Heb je ook al geprobeerd om een factory reset uit te voeren? Dit doe je door bijvoorbeeld met een speld op dit knopje te prikken voor minimaal 5 seconden. Ik ben benieuwd of dit voor jou werkt!

 

Het gebeurt nog af en toe wel is dan doen we de home cinema uit en aan en dan doet hij het wel weer.

Ook hebben we bij het aanzetten soms gewoon zwart beeld dan doen we op het home knopje van de afstandsbediening van tmobile en dan hebben we ineens wel weer beeld.

Maar bij opnames afspelen moeten we dus soms de home cinema uit en aan doen.

Ik heb gewoon. Goede hdmi kabels dus vraag me af waar het aan ligt

Reputatie 7

Hoi @Truckerpeppie ,

Goede vraag! Ik denk dat een kruistest in dit geval meer duidelijkheid gaat geven. Wat zijn de resultaten als je de TV Box bijvoorbeeld direct aansluit op het modem? Dan kunnen we dieper op het probleem induiken. Ik hoor het graag van je! 

Reageer