Beantwoord

mijn tv decoder geeft geen beeld

  • 1 October 2021
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Mijn tv werkt niet ik heb wel DSL verbinding  maar decoder geeft connection error. Als ik naar settings ga. En detection networks uitvoer zegt hij wel netwerk connecties.   Is er misschien een storing ?    Stroomflip werkt ook niet

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 October 2021, 11:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hier ook geen reactie. Klantenservice kom ik ook niet door.  Ellende allemaal

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Armodesiree 

Het kan hiermee te maken hebben.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/1-10-2021-problemen-internet-tv-en-vast-bellen-t-mobile-thuis-333657

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Armodesiree, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan hierbij helpen: reset modem.

 

P.s. de Community is geen live chat, we hanteren een reactietijd van maximaal 24 tot 48 uur, maar bij verbindingsproblemen proberen we dit binnen een paar uur te hebben, vandaar dat er niet meteen op jouw topic gereageerd is, sorry voor het ongemak!

@Waqqas Bedankt voor je snelle hulp!

Dit topic gaat nu op slot.