Beantwoord

Mogelijkheid bluetooth afstandsbediening

  • 18 July 2022
  • 2 reacties
  • 823 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds vorige week ben ik weer klant bij T-mobile Thuis na een “verplicht” jaar bij KPN. De monteur heeft alles netjes geïnstalleerd en alles werkt naar behoren. Hetgeen waar ik mij echter aan stoor is dat de afstandsbediening van T-mobile niet lijkt te werken via bluetooth. Dit betekent dat ik nu de kastdeur van het TV-meubel open moet zetten (welke vrij groot is). Bij de concurrent was ik toch wel erg gewend geraakt aan het gemak van de bluetooth afstandsbediening. 

Is er bij T-mobile een mogelijkheid voor een bluetooth afstandsbediening?

icon

Beste antwoord door TMTV 18 July 2022, 13:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @kipzes,

De afstandsbediening van de tv-box werkt via infrarood, niet via Bluetooth. Gelukkig is er wel een andere optie als je de box uit het zicht wilt zetten. In onderstaande topics worden deze en deze IR-extenders aangeraden en in de reacties is te lezen dat ze werken. Ik hoop dat dat ook voor jou geldt.

 

Reputatie 7

Hi @kipzes, super leuk dat jij weer klant bent bij T-Mobile voor thuis! 😁 Hartstikke goed dat je dit topic hebt aangemaakt, zodat ik je meer duidelijkheid kan geven. Ik zou je graag willen doorwijzen naar dit topic: Aria box 610x wegwerken achter tv | T-Mobile Community. Ik hoop dat zo'n extender voor jou de oplossing biedt. Als het kon dan stuurde ik met liefde een Bluetooth afstandsbediening jouw kant op, maar die hebben wij niet. Laat je het weten of dit een fijne oplossing voor je is? Laat het gerust weten als ik nog ergens anders bij kan helpen.