Beantwoord

MyZen.TV: in verkeerde taal uitgezonden

  • 6 April 2018
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Reputatie 1
MyZen.TV is een Franse zender die in diverse talen uitzendt, waaronder uiteraard in het Frans. Door TMobile wordt het Engelse geluid doorgegeven. Dit is een zeer slecht nagesynchroniseerde versie, waarbij veel fouten worden gemaakt en veel wordt weggelaten en ook nog eens de nasynchronisatie door het orgineel wordt heen gesproken. Het is voor mij dan ook eerder een ergernis dan een plezier om naar die zender te kijken.

Mijn verzoek is daarom het Franse kanaal door te geven. Bij Ziggo kun je overigens kiezen tussen alle geluidskanalen. Dat is helemaal leuk, maar voor TMobile waarschijnlijk niet haalbaar. Het betekent wel dat het Franse geluidskanaal beschikbaar is in Nederland.

Voor alle zekerheid: ik vraag dus niet thuis te kunnen kiezen, maar om het juiste geluidskanaal door te geven.
icon

Beste antwoord door apis4 9 April 2018, 21:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Ik denk niet dat de meerderheid op de Franse versie zit te wachten. Die hele website staat standaard op Engels (social media inclus) en er zijn meer dan genoeg engelstalige programma's en die worden dan zeker in het frans nagesynchroniseerd? Is maar een handvol programma's waar je die dubbing over het oorspronkelijke commentaar hoort ...
Een tijdje is de spaanstalige versie doorgegeven en dat was al helemaal tenenkrommend ;)
Ik kan hier wel tussen audiosporen wisselen op enkele zenders dus als Frans er als een tweede audiospoor bij komt is het prima.

Reageer