Beantwoord

Na migratie naar 1Gbps geen tv meer

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Vanmiddag gemigreerd naar 1Gbps. Entone rechtstreeks op internet poort van de Home Gateway aangesloten. De monteur zei tv-box even uit en aan zetten, en werkt weer. Maar helaas. Bij invoeren topic-titel zie ik dat ik niet de enige ben.

Dus graag de magische acties ook voor mij uitvoeren, zodat we weer tv kunnen kijken.

icon

Beste antwoord door RonaldL 12 October 2021, 14:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Vannacht het kastje maar van stroom gehouden omdat ie anders aan blijft. Net weer aangesloten en tot mijn verbazing ging ie updaten, updaten en hadden we na inloggen ineens televisie! Dus top, en geen actie meer nodig.

 

(PS. Dit alles zelfs via een geswitched netwerk richting het modem, omdat ik er niet zoveel van verwachtte, en geen zin had om de rechtstreekse kabel door de huiskamer te leggen :) )

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RonaldL, fantastisch dat het ineens weer werkt! Goed dat je de zogeheten powerflip uitgevoerd hebt op de TV Box, vaak heeft de box een zetje in de rug nodig na een update en netwerkmigratie, dan helpt het om de boel gedurende 20 seconden van de stroom te houden.

Helemaal top, dankjewel ook voor het delen van de herstelmelding en oplossing en vooral heel veel kijkplezier toegewenst!

Als je ooit nog vragen hebt, laat het weten. Dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op.