Beantwoord

Na opstarten zwart beeld

  • 2 October 2019
  • 8 reacties
  • 896 Bekeken

Ik heb natuurlijk alles al meerdere malen uitgezet, gereset en snoeren in en uit geprobeerd. Maar na het opnieuw opstarten krijg ik onderhandelen tijdklok instellen en server zoeken maar daarna totaal zwart beeld en geen enkele beweging meer te zien.
Wat is de oplossing ?
icon

Beste antwoord door Sander 9 October 2019, 12:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo @DokterBed,

momenteel ondervinden sommige mensen met een tvkastje met harddisk recorder problemen met tv kijken. Wel kan je gebruikmaken van tv anywhere op een smartphone tablet of laptop.

T Mobile werkt hard aan een oplossing.
Maar dit probleem heb ik al een week. Ben op vakantie geweest en dacht zal wel opgelost zijn als ik terug ben maar helaas. En als het in mijn regio zou zijn hadden er maar genoeg mensen al geklaagt
Reputatie 7
Hi @DokterBed,

Het issue waar Hidden.nld op doelt, speelt gelukkig niet bij jou. Ik kijk graag verder wat de mogelijke oorzaak kan zijn. Ik heb de lijn nagemeten en ik zie dat je gebruik maakt van devolo's om het signaal van het modem bij de TV Box te krijgen. Zou je willen testen als je de TV Box direct op het modem aansluit? Alleen op die manier kunnen we prefect beeld garanderen.

Wil je toch gebruik blijven maken van de devolo's, dan hebben we dit topic in het leven geroepen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis- televisie-493/kan-ik-draadloos-tv-kijken-via- powerline-of-devolo-s-276167.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Beste iedereen,

 

Iemand de oplossing?

Hier zojuist t-mobile thuis geïnstalleerd ( monteur kon niet alles installeren ivm geen tv in huis door verhuizing ).

Nu de tv is verhuisd de tv box installeren maar kom dus niet verder dan zwart beeld bij installatie…

Alles geprobeerd lan 3 lan 4 poort reset van alles beide tv boxen doen het trouwens niet…

 

Hopelijk snel DE OPLOSSING ….

 

Met vriendelijke groet,

Roland.

Reputatie 7

Hey @r-beugelsdijk,

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Inmiddels zijn onze techneuten op de hoogte gebracht en gaan we er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra er meer bekend is, laten we je dit gelijk weten!

@Piotr ,

inderdaad contact gehad met de helpdesk( meerdere keren inmiddels ) maar helemaal niks!! Sterker nog het internet doet het ook niet meer !!! Het zou aan de glasvezel liggen ( demping ) . Monteur langs geweest en deze man gaf aan dat het inderdaad aan de glasvezel kabel of iets lag…. alleen nu komt het; deze man was niet een glasvezel monteur .. al met al nog steeds geen internet.

geduld raakt een beetje op met hoe alles gaat nu... 

1 helpdesk stuur verkeerde monteur.

2 case word gesloten omdat ze ons niet konden bereiken ( ????? )

3 keer op keer moeten we 10 dagen wachten voordat we geholpen worden ( tenminste dat hoop je dan )

4 kinderen zijn het buiten spelen zat en wij willen Netflix 😇.

 

Reputatie 7

Hey @r-beugelsdijk,

Gelukkig zie ik dat je problemen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn! Volgens onze gegevens werkt alles weer naar behoren en kunnen je kinderen naar hartenlust Netflixen. :smile: Geef mij een seintje mocht je nog problemen ervaren, dan ga ik hiermee aan de slag!

Hey @r-beugelsdijk,

Gelukkig zie ik dat je problemen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn! Volgens onze gegevens werkt alles weer naar behoren en kunnen je kinderen naar hartenlust Netflixen. :smile: Geef mij een seintje mocht je nog problemen ervaren, dan ga ik hiermee aan de slag!

Beste piotr,

het is inderdaad opgelost door een monteur !! Printplaatje vervangen 😉… maar als het werkt !! Dan werkt het wel goed 👍🏻 dus we zijn blij.. fijne dagen

Reageer