Beantwoord

National Geographic TV Anywhere: Neem Alstublieft contact op met uw provider, dit signaal komt te vervallen

  • 18 February 2020
  • 6 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag,

Sinds vandaag komt er continue een melding op het kanaal National Geographic binnen TV Anywhere:

Neem Alstublieft contact op met uw provider, dit signaal komt te vervallen

Wat betekent deze melding exact? Ik mag toch niet hopen dat dit kanaal verdwijnt in TV Anywhere?

Gr,

Johan

 

 

 

icon

Beste antwoord door stefan.1997 18 February 2020, 21:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik zie het inderdaad ook. Ik denk eerlijk gezegd dat NG binnenkort over een ander signaal gaat uitzenden. Dit nieuwe signaal zal dan door T-Mobile in TV Anywhere moeten worden gezet. Ik denk trouwens niet dat T-Mobile de zender zal laten vervallen. 

Reputatie 6
Badge

Er is nog iets heel geks aan de hand. Ik schakelde net naar de tv box en daar wordt op Kanaal 51 (National Geografic) Dr. Pol uitgezonden. Terwijl in Tv anywhere iets over de inka’s wordt uitgezonden. Dus er klopt in ieder geval iets niet. 

Reputatie 7
Badge +3

Dr. Pol is de juiste volgens de KPN iTV app.

Reputatie 3

Probleem is opgelost, melding is weg! Topic kan gesloten worden :grinning:

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @leeuwj1985 Fijn om te lezen dat het is opgelost! 
Bedankt voor de terugkoppeling! Veel plezier met je T-Mobile Thuis aansluiting. 

Reputatie 7

Hi @leeuwj1985, wat @stefan.1997 zegt klopt helemaal, inmiddels hebben we het zoals je al had gezien aangepast, excuses voor de verwarring! :sweat_smile:  

Reageer