Beantwoord

Netwerkfrequentie en netwerk-id

  • 2 May 2017
  • 4 reacties
  • 23545 Bekeken

Ik heb t-mobile thuis en heb een nieuwe tv waarbij ik de zenders wil installeren maar hij vraagt om netwerkfrequentie en netwerk-ID! Welke zijn dit?

 

Moderator edit

Kijk naar deze video voor uitleg hoe je de TV Box kunt installeren: installatievideo.

icon

Beste antwoord door BeMu 3 August 2019, 21:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bij tv van T-Mobile word het signaal verzorgd door de settopbox, hiervoor is geen netwerk ID en netwerkfrequentie nodig, dit word alleen gebruikt bij DVB-C kabel tv van Ziggo, tot voor kort maakte Telfort in beperkte mate hier ook gebruik van.

Bij IPTV sluit je eenvoudig weg de settopbox met een HDMI kabel aan op de tv, tv via de source instellen op de goede HDMI ingang en voila het werkt.
Reputatie 6
Badge
Ik heb t-mobile thuis en heb een nieuwe tv waarbij ik de zenders wil installeren maar hij vraagt om netwerkfrequentie en netwerk-ID! Welke zijn dit?

Dat hoeft helemaal niet, gewoon overslaan dus ... Enige wat gedaan hoeft te worden is de juiste bron te kiezen/HDMI ingang waar het kastje op is aangesloten (zie handleiding T-Mobile installatiepakket)
Reputatie 7
Hoi Stientsje, welkom op het forum en bij Thuis! 🆒

Als je TV vraagt om de frequenties, dan zit je inderdaad nog niet op het juiste bronkanaal.


Laat je ons even weten of het gelukt is?

@apis4: Bedankt voor je snelle en heldere uitleg! 😃
Dit is niet helemaal waar of kan anders ingevuld worden. Zelf heb ik een nieuwe tv en heb de afstandsbediening tv gekoppeld aan T-mobile box. Krijg alleen de gids niet omdat er geen kanalen zijn. Hoe stel je dan in? Satelliet of kabel want analoog is er niet meer.

Reageer