Nicktoon, zender 173

  • 30 May 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Goedenavond,

Wij hebben kids & music pakket extra.

Helaas is er sinds 1.5 tot 2 weken al een foutmelding bij Nicktoons (zender 173).

Deze geeft de melding:

-er is iets misgegaan. druk op OK om nogmaals te proberen.-

Kan iemand mij helpen om dit te maken.

 

Grt Ramon

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Ramon vd, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je T-Mobile klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijk op ABC12345 en is te vinden in je My T-Mobile

 

Wat je in de tussentijd kan proberen is om je TV Box een powerflip te geven, dit doe je zo:

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ramon vd, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je T-Mobile klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijk op ABC12345 en is te vinden in je My T-Mobile

 

Wat je in de tussentijd kan proberen is om je TV Box een powerflip te geven, dit doe je zo:

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

Hi Tommie,

 

Bedankt voor je reactie, deze powerflip is inderdaaad al gedaan maar werkt niet.

Als het goed is staat mijn klantennummer in mijn profiel nu.

PS. vanavond tijdens het kijken ook op andere zender deze melding, gelukkig ging deze wel (even) weg als ik op OK drukte.

 

grt ramon

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ramon vd, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer!

Nu heb ik een lijnmeting gedaan om je verbinding te bekijken. Nu zie ik een aantal rode vlaggetjes, ik zie dat de TV Box meer dan 40 dagen aan staat en het modem meer dan 19 dagen. Ik wil je toch vragen om een volledige powerflip nog een keer uit te voeren zoals ik beschreef in mijn vorige reactie. Krijg je de melding nu nog steeds? Zou je de TV Box kunnen voorzien van een harde factory reset? Dit doe je zo: 

Entone Kamai (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. Ik hoor graag of dit gewerkt heeft! 

Reageer