Beantwoord

Niet mogelijk om gelijktijdig 2 verschillende favorieten te gebruiken op onze tv boxen.

  • 15 May 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik heb hier op het forum gezocht maar geen antwoord gevonden dat dit specifieke probleem oplost.
Wij hebben sinds vorige week T-Mobile thuis met 2 tv boxen. (Entone 515)
Wat ik hier op het forum al heb begrepen is dat je per woning/modem je favorieten lijsten moet maken en niet per tv box. Tot dus ver geen probleem. We zijn maar met z'n tweeën dus we hebben aan 2 favorietenlijsten genoeg. Maar....nu blijkt dat als we allebei tegelijk tv willen kijken (ieder op zijn eigen tv met eigen tv box) we niet allebei onze eigen favorietenlijst kunnen activeren, met andere woorden als mijn man favorietenlijst 2 heeft geactiveert op zijn tv box en ik activeer favorietenlijst 1 op mijn tv box, dan kan ik doen wat ik wil maar mijn favorietenlijst werkt niet, ik krijg dan zijn lijst met zenders als ik ga zappen of ik krijg alle zenders!!! De tv box geeft echter in de instellingen wel aan dat ik favorieten 1 heb geactiveert!!! Erg ingewikkeld allemaal, dus ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen of dit voor ons kan oplossen, want ik heb helemaal geen zin om naar de voetbalzenders van mijn man te kijken!!!:P
icon

Beste antwoord door Brian 18 May 2018, 09:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Sanh, hele dagen voetbal wordt je natuurlijk niet vrolijk van! 😉 De favorieten worden inderdaad tussen alle TV Boxen gedeeld dus het is niet mogelijk om deze apart te gebruiken wanneer beide TV Boxen aan staan. Maar je kan natuurlijk wél altijd handmatig zappen dus je hoeft zeker niet naar voetbal te blijven kijken!

Reageer