Beantwoord

Nieuwe decoder mogelijk?

  • 3 May 2022
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Is het mogelijk om een nieuwe decoder te krijgen? Die ik nu heb is ± 6 jaar in gebruik en begint steeds vaker kuren te vertonen.

Als ik begin gemist of uitzending terugkijken gebruik, springt de decoder regelmatig na enkele minuten terug naar live-tv. (Ja de powerflip werkt dan wel, maar bij meermaals per week ben je het snel zat.) De laatste tijd vertoont 'ie echter ook kuren bij sommige opnames. Ze staan dan wel in de lijst, maar als je ze afspeelt krijg je enkel zwart beeld. (Wellicht is de harde schijf corrupt aan het raken?)

icon

Beste antwoord door Boris 3 May 2022, 10:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Kaassausje,

Goed dat je het navraagt! Ik kijk graag met je mee wat er mogelijk is voor je. Nu begrijp ik wel direct uit je verhaal dat je gebruikt maakt van de verouderde TV Box. Deze kan ik alleen nog inruilen voor een nieuwer exemplaar, zonder harddiskrecorder. Wil je dan nog gebruik maken van Opnemen, zal dat via Cloud Opnemen gaan. Meer informatie vind je in dit topic onder het kopje ‘Hoe werkt Cloud Opnemen’:  

Mocht ik dit toch voor je in orde maken, hoor ik het graag van je. Wil je mij in dat geval een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Dan hebben we direct de gegevens die nodig zijn! 

Hoi Boris,

Ik ga me eerst even goed inlezen in dat nieuwe platform. :)

Ik las op de laatste pagina van het info-topic dat teletekst dan verdwijnt, geldt dat dan ook voor de ondertiteling op pagina 888?

Reputatie 7
Badge +5

Verstandig @Kaassausje! Wat betreft de ondertiteling heb je gelijk. Er zijn wel andere opties:

Tijdelijk per zender

Dit gaat via de rode knop terwijl je naar een zender aan het kijken bent. Dit is handig in het geval je dit eenmalig wilt aanzetten. De instelling gaat verloren zodra je naar een andere zender zapt.

Permanent voor alle zenders 

Wil je op alle zenders dezelfde instelling toepassen (dus bijv. altijd Dovenondertiteling ‘Aan’)? Dan kan dit via de instellingen van de TV Box via het TV menu ACCOUNT > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Wanneer de optie dan ‘aan’ staat, zal de ondertiteling altijd getoond worden zodra deze aanwezig is in het TV-signaal.

Reputatie 3

Hoi Boris,

Ik ga me eerst even goed inlezen in dat nieuwe platform. :)

Ik las op de laatste pagina van het info-topic dat teletekst dan verdwijnt, geldt dat dan ook voor de ondertiteling op pagina 888?

 

Als je je inleest, vergeet dan zeker niet dit topic door te nemen: Update naar T-Mobile TV > Beeld is veel slechter! | T-Mobile Community