nieuwe software mediabox


Vandaag is er nieuwe software op de mediabox gezet. Wat een waardeloze actie. Na uren zoeken heb ik alle zenders als favorieten moeten benoemen om tv te kunnen kijken. NPO 1 moet ik elke keer opnieuw ontgrendelen met de code. Wat een bende, Bedankt voor de shit 


30 reacties

Heb ik dit alleen of zijn er meer gedupeerden?

Reputatie 7
Badge +14

Tot nu toe heb alleen jij er last van. En er zullen heel wat klanten nu Nederland 1 kijken i.v.m. de verkiezing uitslag.

Tja, ik kom er wel in maar wel frustrerend dat ik steeds in moet loggen 

De app op de tablet heeft het ook 🫣

Reputatie 7
Badge +14

Ligt dan aan specifieke settings op jouw account. (18+ setting?)

Hier geen last.

Account is niet veranderd. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @BartvdE, goed dat je hier een topic aan wijdt! Ik geloof helemaal dat je jouw account niet hebt aangepast, tegelijkertijd ben ik het eens met het sterke vermoeden van @eric dat de leeftijdsinstelling problemen zal geven. Kan je graag het volgende controleren:

Druk op de menu-knop van je afstandsbediening. Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'.

Wissel profiel in T-Mobile Thuis

Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Selecteer vervolgens ‘18’ als leeftijdsgrens zodat je nooit meer de TV pincode in hoeft te geven. In tegenstelling zal je voor ‘AL’ voor vrijwel elk programma de TV pincode moeten gebruiken.

Ik weet zeker dat het je hiermee moet lukken!

Ik kan naar wissel profiel maar kan enkel kiezen uit admin of standaard profiel. Bij geen van beiden kom ik binnen om een leeftijd aan te geven. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @BartvdE, zie je het volgende in je menu verschijnen?
 

Overzicht profielen:

Overzicht profielen, geeft ook de leeftijdsrestrictie van het profiel aan.

Selectie Admin profiel en aanpasbaarheid leeftijdsrestrictie:

Overzicht profiel en selectie leeftijdsrestrictie.

Selecteer hier ‘18’ in plaats van ‘all zodat je nooit meer je TV pincode hoeft in te voeren.

Geef het gerust aan als je ergens vastloopt, dit komt sowieso goed! 😃

Ik kom er niet in! Wanneer ik op admin sta en ok druk ga ik terug naar een tv programma! Ik kom niet bij leeftijd.

Wanneer ik naar account ga dan kan ik zien dat admin op 18 jaar staat. Een nieuw profiel aanmaken kan niet omdat ik geen letters kan schrijven. Ook weer ik niet waar er dan weer fit gaat met 2 profielen.

Ook weet ik niet wat er dan fout gaat met 2 profielen. (Auto tekst foutje)

Is er geen andere manier om te communiceren? Dit is wel erg moeizaam.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @BartvdE, lukt het je anders om een profiel aan te passen of aan te maken via de TV Anywhere App voor mobiele apparaten?

Via TV Anywhere app

Aanpassen

  1. klikt rechts boven in op je profiel (icoontje)
  2. Selecteer  "profielen" > Bewerken rechts bovenin

Aanmaken:

  1. klikt rechts boven in op je profiel (icoontje)
  2. Linksonderin in de menubalk klik op "Profielen"
  3. Klik op "+voeg profiel toe"
  4. Voer je pincode in
  5. Voer de gegevens van het nieuwe profiel in. Plaatje, naam, leeftijdsgrens (standaard AL, om alles te kunnen zien moet deze op 18 staan)

Mocht je ons op een andere manier willen contacteren, dan kan dat via Twitter, Facebook, de live chat op onze website, of via 0800-0092. De contactopties vind je ook hier: T-Mobile klantenservice.

NPO 1 via de app kunnen ontgrendelen. Ik hoef nu niet steeds de code in te voeren . Ik heb mijn account niet hoeven veranderen of een ander toevoegen. Nu staan de zenders op een rij alleen in de gids 1 pagina voor npo1 en npo2 daarna de zenders op een rijtje. Waarom dit is of hoe dit anders kan, geen idee. Fijn is het iig niet. Maar ik kan kijken.

Nu gaat na ca 1 uur alles op zwart. Alleen geluid. De mediabox moet ik uit- en inschakelen om weer beeld te krijgen. Tjonge wat een ellende T-mobile 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BartvdE, zou je voor mij kunnen testen of dit nog steeds voorkomt als je de HDMI-kabel vervangt voor een andere? Hoor graag van je terug.

Alleen software verandert en dan zou na jaren de hdmi verbinding niet goed zijn? Ik zal het tzt wel eens bekijken. 

Net getest. Wanneer een zender op zwart gaat en ik schakel naar een andere zender dan blijf ik gewoon kijken. Dus geen hdmi probleem.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @BartvdE, heel erg bedankt voor het testen! 😊 Dan heb ik nog een laatste vraag: kun je een andere LAN-poort in het modem testen? Laat je me weten of dit het verholpen heeft? Groetjes, Ishana

LAN? De mediabox zit maar op een poort toch? En dat is niet de internet poort.

LAN? De mediabox zit maar op een poort toch? En dat is niet de internet poort.

@Ishana Bedoeld de tv box op een andere lan poort van het modem/router aansluiten.

Hier zitten meestal 4 lan poorten op.

 

Het probleem blijft ook bij een andere aansluiting. 

Het probleem blijft ook bij een andere aansluiting. 

Dan denk ik dat het probleem bij de tv box ligt.

Ook het spontaan op zwart beeld gaan (zonder melding) is niet normaal.

 

 

 

Die is al heel oud. Maar is de huidige beter? Snellere cpu met geheugen? Zo ja hoe kom ik daar aan?

Reageer