Vandaag is er nieuwe software op de mediabox gezet. Wat een waardeloze actie. Na uren zoeken heb ik alle zenders als favorieten moeten benoemen om tv te kunnen kijken. NPO 1 moet ik elke keer opnieuw ontgrendelen met de code. Wat een bende, Bedankt voor de shit
Hi
Ik zie nu dat bij T-mobile mijn email adres ook nog gebruikt wordt voor het account van mijn wijlen moeder. Hoe krijg ik dit weg? My T-mobile wil steeds naar het account van mijn moeder en ik vrees dat de nieuwe mediabox ook naar het verkeerde adres gaat.
Bedankt, ik ben benieuwd.
Hi
Van dat zwart beeld wordt je niet vrolijk. Nu is afspelen onmogelijk. Zelfs spanning van de mediabox halen werkt niet. Wat een zooi T-mobile
Die is al heel oud. Maar is de huidige beter? Snellere cpu met geheugen? Zo ja hoe kom ik daar aan?
Het probleem blijft ook bij een andere aansluiting.
Dan denk ik dat het probleem bij de tv box ligt.
Ook het spontaan op zwart beeld gaan (zonder melding) is niet normaal.
Het probleem blijft ook bij een andere aansluiting.
LAN? De mediabox zit maar op een poort toch? En dat is niet de internet poort.
Hier zitten meestal 4 lan poorten op.
LAN? De mediabox zit maar op een poort toch? En dat is niet de internet poort.
Hoi
Net getest. Wanneer een zender op zwart gaat en ik schakel naar een andere zender dan blijf ik gewoon kijken. Dus geen hdmi probleem.
Alleen software verandert en dan zou na jaren de hdmi verbinding niet goed zijn? Ik zal het tzt wel eens bekijken.
Hi
Nu gaat na ca 1 uur alles op zwart. Alleen geluid. De mediabox moet ik uit- en inschakelen om weer beeld te krijgen. Tjonge wat een ellende T-mobile
NPO 1 via de app kunnen ontgrendelen. Ik hoef nu niet steeds de code in te voeren . Ik heb mijn account niet hoeven veranderen of een ander toevoegen. Nu staan de zenders op een rij alleen in de gids 1 pagina voor npo1 en npo2 daarna de zenders op een rijtje. Waarom dit is of hoe dit anders kan, geen idee. Fijn is het iig niet. Maar ik kan kijken.
Hoi
Via TV Anywhere app
Aanpassen
- klikt rechts boven in op je profiel (icoontje)
- Selecteer "profielen" > Bewerken rechts bovenin
Aanmaken:
- klikt rechts boven in op je profiel (icoontje)
- Linksonderin in de menubalk klik op "Profielen"
- Klik op "+voeg profiel toe"
- Voer je pincode in
- Voer de gegevens van het nieuwe profiel in. Plaatje, naam, leeftijdsgrens (standaard AL, om alles te kunnen zien moet deze op 18 staan)
Mocht je ons op een andere manier willen contacteren, dan kan dat via Twitter, Facebook, de live chat op onze website, of via 0800-0092. De contactopties vind je ook hier: T-Mobile klantenservice.
Is er geen andere manier om te communiceren? Dit is wel erg moeizaam.
Ook weet ik niet wat er dan fout gaat met 2 profielen. (Auto tekst foutje)
Wanneer ik naar account ga dan kan ik zien dat admin op 18 jaar staat. Een nieuw profiel aanmaken kan niet omdat ik geen letters kan schrijven. Ook weer ik niet waar er dan weer fit gaat met 2 profielen.
Ik kom er niet in! Wanneer ik op admin sta en ok druk ga ik terug naar een tv programma! Ik kom niet bij leeftijd.
Hoi
Overzicht profielen:
Selectie Admin profiel en aanpasbaarheid leeftijdsrestrictie:
Selecteer hier ‘18’ in plaats van ‘all zodat je nooit meer je TV pincode hoeft in te voeren.
Geef het gerust aan als je ergens vastloopt, dit komt sowieso goed! 😃
Ik kan naar wissel profiel maar kan enkel kiezen uit admin of standaard profiel. Bij geen van beiden kom ik binnen om een leeftijd aan te geven. Wat nu?
Hoi
Druk op de menu-knop van je afstandsbediening. Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'.
Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Selecteer vervolgens ‘18’ als leeftijdsgrens zodat je nooit meer de TV pincode in hoeft te geven. In tegenstelling zal je voor ‘AL’ voor vrijwel elk programma de TV pincode moeten gebruiken.
Ik weet zeker dat het je hiermee moet lukken!
Account is niet veranderd.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.