Beantwoord

Nieuwe T-mobile TV werkt niet. Klantenservice en TD bellen niet terug

  • 16 July 2021
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Betreft klantnummer *moderator edit*

Ik heb op 7 juli 2021 om 13:00 uur mailbericht gekregen dat ik overga op het nieuwe T-Mobile TV i.h.k.v. “de goed nieuws show”. Tussen 09:00 uur en 17:00 uur ff geen TV. OK. Dus 's-avonds TV aangezet en ik krijg vervolgens een fout bij het registreren met overigens de juiste pincode. Hierover de volgende ochtend gebeld met klantenservice. Sevicetag aangemaakt voor TD kreeg ik te horen en ik zou om 12:00 uur worden teruggebeld om te horen of het sneller kan dan 2 dagen. Inmiddels 2 dagen voorbij en ik moet NOG STEEDS worden teruggebeld. In de tussentijd wel mail ontvangen dat ticket 2021071311043091 is opgelost. ECHT NIET! En van die pseudo oplossingen als u kunt toch TV Anywhere kijken word ik ook niet gelukkig. Ik zit thuis en niet op de camping.

Vraag: wanneer kan ik nu eindelijk eens TV kijken op het nieuwe platform?

Ik ben als sinds begin april hiermee bezig en heb inmiddels al een keer of 10 (!) met de klantenservice gebeld en niet veel opgeschoten.

M.vr.groet.

 

icon

Beste antwoord door Co64 21 July 2021, 11:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

:grinning: Geregeld! Was kennelijk nog helemaal niet aangesloten op het nieuwe platform. Prima beeld (mag ook weleens gezegd worden) :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +14

:grinning: Geregeld! Was kennelijk nog helemaal niet aangesloten op het nieuwe platform. Prima beeld (mag ook weleens gezegd worden) :thumbsup_tone1:

Dat mag zeker gezegd worden! 
Geniet ervan! 

Reputatie 1

Gaan we doen!

Reputatie 7

Hi @Co64,

Ook zonder je klantnummer kan ik via jouw profiel je account bij T-Mobile Thuis vinden! Dat komt dus helemaal goed. Ik zie dat er aan de achterkant een onderzoek bij onze technische dienst loopt om dit probleem voor jou op te lossen. We zijn hard bezig om een oplossing te vinden! Om dit extra kracht bij te zetten, heb ik ervoor gezorgd dat dit direct wordt ‘geëscaleerd’. Op deze manier hoop ik het proces te versnellen en je zo snel mogelijk te helpen. Hulp is onderweg! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 🙌

Reputatie 7
Badge +1

@Co64 Nooit je klantnummer etc in een openbaar forum plaatsen!  Ik zie dat men weer is begonnen met het overzetten naar het nieuwe platform, momenteel zit ik gelukkig nog op het oude platform en zie daarom dan ook met angst en beven de dag tegemoet dat ij ook een mail krijg dat ik word overgezet.

Mocht de kwaliteit van de streams inderdaad zo ongelooflijk beroerd zijn zoals ik hier in diverse topics lees dan kan het zijn dat een onderzoek naar een andere provider voor mij een optie is.

Reputatie 1

@Co64 Nooit je klantnummer etc in een openbaar forum plaatsen!  Ik zie dat men weer is begonnen met het overzetten naar het nieuwe platform, momenteel zit ik gelukkig nog op het oude platform en zie daarom dan ook met angst en beven de dag tegemoet dat ij ook een mail krijg dat ik word overgezet.

Mocht de kwaliteit van de streams inderdaad zo ongelooflijk beroerd zijn zoals ik hier in diverse topics lees dan kan het zijn dat een onderzoek naar een andere provider voor mij een optie is.

Klantnummer is toch alleen bij T mobile bekend? Kunnen ze tenminste ermee aan de slag. Anders moet ik WEER het hele verhaal doen. Word er zooooo moe van.

Reageer